اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس مطرح کرد

راهکارهای مقابله با تحریم‌ها توسط شرکت‌های مستقر در پارک فناوری خلیج فارس

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: شرکت‌های مستقر در پارک خلیج فارس بوشهر توانمندی لازم را برای ارائه راهکارهای مشابه برای مقابله با تحریم‌ها را دارند.

راهکارهای مقابله با تحریم‌ها توسط شرکت‌های مستقر در پارک فناوری خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، مهدی محمدی در نشست مشترک شماری از شرکت‌های دانش بنیان با مدیرعامل و کارشناسان شرکت منطقه 10 انتقال گاز افزود: در شرایط تحریم‌های ظالمانه، تامین برخی قطعات صنعتی با دشواری امکان‌پذیر است که شرکت‌های مستقر در پارک خلیج فارس بوشهر توانمندی لازم را برای ارائه راهکارهای مشابه دارند.

وی تاکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این پارک توانمندی لازم را برای دریافت نیازمندی‌های صنعت و ارائه راهکار جهت برون رفت از آنها دارد.

محمدی افزود: پذیرش طرح‌های جوانان خلاق در صنعت، زمینه خودکفایی کشور و انگیزه بیشتر آنها برای ماندگاری در کشور را فراهم می‌آورد، از این رو پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر سلسله نشست‌هایی را با شرکت‌های صنعت نفت و گاز استان پیرامون همکاری‌های مشترک آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت منطقه 10 انتقال گاز نیز در این نشست گفت: مدیران صنعت به دلیل مشغول شدن در فعالیت‌های عملیاتی کمتر توانمندی‌های دانشی جوانان داخلی را می‌بینند، از طرفی شرکت‌های خصوصی نیز اغلب گرفتار رفتارهای تجاری می‌شوند که ارتباط صنعت و طرح‌های دانشی را مشکل‌ساز کرده است.

حمید خدری افزود: منطقه 10 انتقال گاز حوزه گسترده‌ای از فعالیت در سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس را در بر می‌گیرد که در خصوص برخی نیازهای صنعتی، تعامل‌های موفقی با برخی شرکت‌های دانش بنیان داشته‌ایم که رضایت‌بخش بوده و ما را به ادامه آن امیدوار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به استفاده از طرح‌های دانش بنیان خصوصا هسته موجود در پارک علم و فناوری خلیج فارس جهت رفع نیازهای انتقال گاز اعتقاد داشته، از این رو مدیران و کارشناسان مرتبط موظف به ارائه نیازهای موجود به شرکت‌های مذکور و تعامل برای تولید محصول باشیم.

گفتنی است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان فناوران سینا، سامان الکترونیک و لیان راگ در زمینه‌های مرتبط با شرکت انتقال گاز به ارائه توضیح پرداختند.

در این نشست مقرر شد جلسات کارشناسی شرکت انتقال گاز با شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خلیج فارس افزایش یابد.

انتهای پیام/66006/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول