اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم اعلام کرد

استفاده از تمام توان و ظرفیت برای مقابله با تحریم‌های دشمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه کشور گفت: از تمام توان و ظرفیت خود برای مقابله با تحریم‌های دشمنان استفاده خواهیم کرد.

استفاده از تمام توان و ظرفیت برای مقابله با تحریم‌های دشمنان

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشورهای غربی تلاش بسیاری برای ضربه زدن به اقتصاد ما و ایجاد خلل در معیشت ملت ایران انجام می‌دهند، باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور برای مقابله با این تحریم‌ها و توطئه‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی امسال را تحت عنوان حمایت از تولید ملی نامگذاری فرمودند و این رهنمود نشان می‌دهد که باید از همه توان خود برای حمایت از تولید ملی بهره ببریم.

فرماندار رباط کریم در پاسخ به این پرسش که طرح‌های حمایتی از تولیدکنندگان داخلی در این شهرستان تا چه اندازه اجرایی شده است؟ گفت: با توجه به تحریم‌ها و همچنین شرایط اقتصادی کشور، صنایع فعال با مشکلاتی روبه‌رو هستند که یکی از مهم‌ترین آنها تامین نقدینگی لازم برای پیشبرد کارها است.

سلیمان‌پور گفت: برخی از تولیدکنندگان منطقه با مراجعه به مسئولان از جمله بانک‌ها و دستگاه‌های اقتصادی به این مشکل اشاره کرده و خواستار رفع آن هستند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل بودجه‌ای در حدود 100میلیارد تومان برای تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی رباط کریم اختصاص یافته است و در تلاش هستیم این تسهیلات را به طور صحیح به واحدهایی که مشکل دارند اختصاص دهیم.

سلیمان‌پور در پایان گفت: به طور قطع این بودجه نمی‌تواند تمام مشکلات را برطرف کند، بنابراین در تلاش هستیم تا مشکلات واحدهای فوق را تا آنجا که از نظر قانونی اجازه داریم و اعتباراتی که موجود است، برطرف کنیم.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول