اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در آمل و در گفت‌وگو با فارس:

تداوم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: مرحله چهارم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان که از 23 دی‌ماه آغاز شده است همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

تداوم اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی

سعید شیرزاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل عنوان کرد: دور سوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی به کار خود پایان داد و دور چهارم این اردو از روز شنبه 23 دی‌ماه در خانه کشتی تهران کار خود را آغاز کرده است.

وی با اعلام این‌که این مرحله از اردوهای تیم ملی، حدود 12 روز به طول می‌انجامد، افزود: این اردو برای آماده‌سازی کشتی‌گیران جهت شرکت در جام جهانی تهران است که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود.

شیرزاد با اشاره به این‌که حدود 40 کشتی‌گیر برتر کشور در چهارمین مرحله اردوی تیم ملی حضور دارند که از این بین 16 کشتی‌گیر تیم ملی جوانان نیز در کنار بزرگسالان تمرین می‌کنند، گفت: پس از این اردو، کشتی‌گیران مدت کوتاهی استراحت دارند و پس از آن به اردویی 21 روزه می‌روند تا وارد مسابقات جام جهانی شوند.

به گفته شیرزاد، محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم، حسین خواجه‌وند در وزن 66 کیلوگرم، قاسم رضایی، داوود گیل نیرنگ، سامان نوروزی و امیرحسین خان‌پور در وزن 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم از مازندرانی‌ها در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هستند.

وی با اعلام این‌که پس از استعفای محمد بنا که به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم‌های ملی کشتی فرنگی فعالیت داشت هم‌اکنون رسول جزینی هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارد، یادآور شد: درصورتی که فدراسیون کشتی برای دور چهارم اردو نیز از بنا دعوت کرده است ولی او از حضور در تیم ملی سرباززد. البته فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک در پی حفظ محمد بنا هستند چراکه او یکی از مهره‌های سازنده کشتی کشورمان است و عملکردش در المپیک گذشته بر کسی پوشیده نیست.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران با تأکید بر این‌که به نظرم با از دست دادن بنا بار دیگر باید همه چیز را از صفر آغاز کرد، ادامه داد: بنا در المپیک عملکرد درخشانی داشت و باعث افتخار ایرانیان شد در حالی که کادر فنی گذشته به چنین افتخاری دست نیافتند، او فردی فرصت‌ساز است نه فرصت‌طلب چراکه برای کشتی ایران برنامه ویژه‌ای داشت و باید برای تداوم قهرمانی ابزار کارش فراهم می‌شد.

شیرزاد با بیان این‌که ما نیز تا جام جهانی در خدمت تیم ملی کشورمان هستیم، با اشاره به وضعیت ملی‌پوشان تصریح کرد: به کشتی‌گیران المپیکی اعتقاد زیادی داریم ولی تنها متکی به آن‌ها نیستیم و باید همه کشتی‌گیران را مورد سنجش قرار داد و بهترین‌ها را برای رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که روزهای اول و دوم اسفندماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود، به روی تشک فرستاد.

انتهای‌پیام/86012/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول