اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود بیش از 11 میلیون گردشگر صورت گرفت

اقامت 4.5 میلیون گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد در طول سال‌جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از ورود 11 میلیون گردشگر در طول سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 4.5 میلیون گردشگر در استان اقامت داشته‌اند.

اقامت 4.5 میلیون گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد در طول سال‌جاری

حمیدرضا واعظی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ ما در بحث گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به ناشناخته ماندن جاذبه‌های گردشگری است که باید همه در این راه و برای شناسایی استان چهار فصل همت به خرج دهیم.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر مشکلات این حوزه را مربوط به زیرساخت‌ها دانست و گفت: باید پای سرمایه‌گذار را به استان باز کنیم که این موضوع نیز به اطلاع‌رسانی متناسب و گسترده ما بستگی دارد.

وی ادامه داد: باید این حجم بالای گردشگر که از استان کهگیلویه و بویراحمد عبور می‌کنند در ارتباط با جاذبه‌های گردشگری ما توجیه شوند.

واعظی‌زاده به شهر سی‌سخت به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری در این استان و زیرساخت‌های آن اشاره کرد و گفت: بی‌شک این شهر در منطقه جنوب کشور از نظر گردشگری جایگاه ویژه‌ای دارد که باید با اطلاع‌رسانی بیشتر در معرفی آن همت به خرج دهیم.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف ما این است که روستاهای هدف گردشگری خود را توسعه داده و با همکاری بخش خصوصی در اجرای زیرساخت‌ها قدم‌های مؤثری برداریم.

این مسئول ادامه داد: برای نمونه بحث تله‌کابین در سه منطقه لیکک، یاسوج و دنا را پیگیری خواهیم کرد و اکنون در این زمینه محیط زیست معارضاتی دارد که با رفع آن‌ها اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

واعظی‌زاده به تعداد کل گردشگر وارد شده به این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و با بیان این‌که تاکنون 11 میلیون ورودی گردشگر به استان داشته‌ایم، افزود: از این تعداد 4.5 میلیون گردشگر در استان ما  اقامت داشته‌اند.

انتهای‌پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول