اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوهرنگ اعلام کرد

بازدید 25 هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان کوهرنگ

خبرگزاری فارس: شهردار کوهرنگ از بازدید سالانه 25 هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در فصول سرد سال خبر داد.

بازدید 25 هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش هزاریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم تلاش می کنیم بیش از سالیان گذشته با همکاری شورای شهر با تزئینات و آذین‌بندی میدان‌ها و ورودی شهر و مکان‌های عمومی به استقبال این دهه پربرکت برویم. 

وی با اشاره به برخی پروژه‌های در دست احداث شهرداری چلگرد افزود: طرح باغ ویلا در این شهر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در دست انجام است.

وی همچنین ادامه داد:  طرح میدان شهدا با اعتبار 500 میلیون ریال و طرح آتش‌نشانی با اعتبار 500 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های در دست اقدام هستند.

هزاریان با اشاره به اینکه انجام هر پروژه موجب ارتقاء شاخص رفاه در مردم می‌شود گفت: انجام هر پروژه سبب ارتقای شاخص رفاه شهروندان شده و زیبا‌سازی شهر و جلب رضایت عمومی و همچنین جذب گردشگر را به همراه دارد.

وی جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری را از برنامه‌های سالانه شهرداری دانست و افزود: جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های ایجاد بازارچه‌های دائمی و فصلی و رونق صنایع دستی و گردشگری از برنامه‌های سالانه این شهرداری است.

شهردار چلگرد با اشاره به برخی جاذبه‌های گردشگری شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری زیادی از قبیل تونل اول و دوم کوهرنگ ،غار یخی ،آبشار شیخ‌ علی‌خان،دشت لاله‌های واژگون،چشمه دیمه و سایر اماکن زیباست.

* جشنواره شهر برفی در بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود

هزاریان از برگزاری جشنواره شهر برفی در بهمن ماه سال‌جاری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این جشنواره از 16 تا 19 بهمن ماه سال جاری در این شهرستان برگزاری می‌شود و از تاریخ 20 تا 22 بهمن بازدید برای تمام عموم آزاد است که شهرداری نیز به بر حسب وظایف خود در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ایفای نقش می کند.

وی افزود: شهرداری در تامین تجهیزات از قبیل کامیون و نیروی خدماتی، تجهیزات آتش‌نشانی، بهسازی مسیر حرکت و پارکینگ جاده  و همچنین تامین آب شهر برفی با سایر سازمان‌ها همکاری می‌کند.

شهردار چلگرد از آمادگی پیست اسکی این شهر خبر داد و گفت: این پیست دارای سه دستگاه بالابر برای خانم‌ها و آقایان و یک دستگاه پیست آموزشی برای مبتدیان و علاقه‌مندان این رشته ورزشی مفرح دارد.

این مسئول از بازدید 25 هزار مسافر در فصول سرد سال از مناطق کوهستانی و گردشگری در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این شهرستان با داشتن سه هتل و یک خانه معلم در فصل زمستان میزبان و پذیرای مهمانان و گردشگران است.

انتهای پیام/68006/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول