اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری‌:

ساختمان جدید آموزشگاه استثنایی سرخون افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ساختمان جدید آموزشگاه استثنایی سرخون در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ساختمان جدید آموزشگاه استثنایی سرخون افتتاح می‌شود

حجت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت‌: استان چهار محال و بختیاری دارای 23 آموزشگاه استثنایی بوده که تا به حال 26 کلاس آن هوشمند‌سازی شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از نظر هوشمندسازی مدارس استثنایی جزو یکی استان‌های پیشتاز در امر هوشمند‌سازی در سطح کشور است.

صفری از بهره‌برداری ساختمان جدیدالتاسیس آموزشگاه تلاش سرخون خبر داد و گفت: این آموزشگاه با حضور روسای آموزش و پرورش استثنایی استان و اداره آموزش و پرورش منطقه میانکوه شهرستان اردل مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا دانش‌آموزان این منطقه از سطح رفاهی بیشتری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: این آموزشگاه در 2 طبقه دارای 7 کلاس آموزشی‌، اتاق‌های مشاوره و گفتار درمانی و سالن اجتماعات چندمنظوره بوده که به دلیل فرسوده بودن ساختمان قبلی به طور موقت راه‌اندازی شده است.

صفری از افتتاح این مرکز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز آموزشی نوسازی و زیبا‌سازی شده است و پس از تجهیز کامل و هوشمند‌سازی همه کلاس‌ها و رفع برخی از نواقص جزئی در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دانش‌آموزان استثنایی گفت: این کودکان نیز همچون سایر کودکان سالم که در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند نیازمند توجه و رسیدگی هستند و نباید هیچ‌گونه تبعیضی بین آنان قائل شد.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول