اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی استان اردبیل:

41 مدرسه توسط خیرین در حال ساخت است/ ساخت 27 کلاس درس در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل تجهیز و نوسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 41 مدرسه در قالب 191 کلاس درس به همت خیرین در استان اردبیل در حال احداث است.

41 مدرسه توسط خیرین در حال ساخت است/ ساخت 27 کلاس درس در مناطق زلزله‌زده

یاور وحدتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با تشکیل مجمع خیرین در دو دهه اخیر بیش از 338 مدرسه در قالب یک هزار و 377 کلاس درس در نقاط مختلف استان اردبیل احداث شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی به برگزاری 14 جشنواره خیرین در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: امسال جشنواره خیرین به صورت کشوری و ملی در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار شد و ضمن تجلیل از خیرین و خانواده‌های آنها کمک‌هایی نیز در راستای مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی انجام شد.

این مسئول بیان داشت: بالاترین ارقام کمک خیرین را در جشنواره امسال شاهد بودیم به طوری که 33 میلیارد و 690 میلیون تومان در مجموع خیرین به امر مدرسه‌سازی کمک کردند.

مدیرکل نوسازی استان اردبیل گفت: در این جشنواره 18 فقره زمین به مساحت 22 هزار و 660 متر مربع برای ساخت مدرسه در اختیار نوسازی و تجهیز مدارس قرار گرفت و خیرین متعهد شدند تا در راستای توسعه فضاهای آموزشی یاریگر مسئولان کشوری باشند.

وی گفت: واحد مشارکت‌های مردمی تجهیز و نوسازی مدارس استان آماده همکاری با خیرین است تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود به طوری که در برخی پروژه‌ها با کمک 50 درصدی خیرین سعی می‌کنیم 50 درصد مابقی را نیز کمک کنیم تا مجموعه‌های آموزشی و مدارس تکمیل شده و در اختیار بهره‌برداران قرار گیرد.

وحدتی‌پور بیان داشت: خیرین علاوه بر ساخت مدرسه، در تجهیز مدارس نیز یاریگر ما بودند به طوری که جمعی از خیرین در ساخت کتابخانه، نمازخانه و آموزشگاه‌های شبانه‌روزی، نوسازی و آموزش و پرورش را کمک کردند تا کارها به سرانجام برسد.

خرید 23 کانکس در اجرای نظام 6ـ3ـ3

مدیرکل نوسازی استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: خیرین امسال در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ساخت 27 باب کلاس درس را متقبل شدند که عملیات ساخت آنها انجام شده است.

وی متذکر شد: خیرین همچنین در کمک به اجرای نظام آموزشی جدید 6ـ3ـ3، 27 کانکس خریداری کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند تا از این فضاها در جبران کمبود فضاهای آموزشی استفاده کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: خیرین با تمام توان و بضاعت خود وارد میدان شدند و با قصد و نیت خالص در این حوزه سعی‌شان بر این است تا آثار خیر و ماندگاری را از خود به جا بگذارند.

انتهای پیام/62001/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول