اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد

مشارکت 35 مدرسه دشتستان در طرح مدارس مروج بهداشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: 35 مدرسه دشتستان مشمول طرح مدارس مروج بهداشت هستند.

مشارکت 35 مدرسه دشتستان در طرح مدارس مروج بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شبکه بهداشت دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: توجه به بهداشت دانش‌آموزان در مدارس بسیار مهم و ارزشمند است و هم‌اکنون با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت طرح مهم مدارس مروج بهداشت در این شهرستان در دست اجراست.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با بیان اینکه 35 مدرسه دشتستان مشمول طرح مدارس مروج بهداشت هستند، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ بهداشت در مدارس و برگزاری کارگاه‌های آموزش بهداشت موجبات تامین سلامت دانش‌آموزان می‌شود.

اسدی تصریح کرد: از مدیران مدارس مروج سلامت می‌خواهیم که همکاری‌های لازم را در این مورد انجام دهند تا در ارزشیابی طرح مروج سلامت تعداد مدارس بیشتری ستاره‌دار شوند.

کارگاه آموزشی بهداشت در مدارس

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: رعایت بهداشت در مدارس اهمیت زیادی دارد و مدارس یکی از اولویت‌های مهم این شبکه در راستای ترویج فرهنگ مسائل بهداشتی است.

مصیب برهان اضافه کرد: در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه مسائل و امور بهداشتی شاهد برگزاری چند جلسه و کارگاه آموزشی در مدارس سطح شهرستان بوده‌ایم که امیدوار هستیم خروجی مطلوبی داشته باشد.

وی در مورد دستورالعمل‌های اجرایی طرح و نکات لازم برای تکمیل چک‌لیست‌های ممیزی داخلی، فواید و اهداف طرح، مدارک و مستندات لازم در مدرسه مروج سلامت و همچنین وظایف کمیته شهرستانی و مدارس مطالبی را بیان کرد.

برهان یادآور شد: از مدیران مدارس مروج سلامت می‌خواهیم تاریخ تشکیل کمیته مدارس و ارسال چک‌لیست ممیزی داخلی را به شبکه ارسال کنند.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول