اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه خبر داد

اختصاص 5800 میلیون ریال اعتبار به طرح‌های آبفای بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه از اختصاص مبلغ 5 میلیارد و 875 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های آب و فاضلاب شهری این شهرستان خبر داد.

اختصاص 5800 میلیون ریال اعتبار به طرح‌های آبفای بشرویه

محمد حسین بیزادی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مشترک آب شهری، شخص حقیقی یا حقوقی است که انشعاب یا انشعاب‌های مورد تقاضایش طبق مقررات برقرار شده است.

* برخورداری صددرصدی مردم شهر بشرویه از نعمت آب شرب

این مسئول با بیان اینکه بشرویه دارای 7 هزار و 239 مشترک آب شهری است، ادامه داد: صددرصد از جمعیت این شهر از نعمت آب شرب و سالم برخوردار هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه یادآور شد: در سال جاری مبلغ 5 میلیارد و 875 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های آب و فاضلاب این شهرستان اختصاص یافته است.

بیزادی‌زاده با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به این امور افزود: یک‌میلیارد و 420 میلیون ریال از این اعتبارات از محل اعتبارات تملک و 2 میلیارد و 555 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ماده 12 (مدیریت بحران) تامین شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات به منظور گسترش طرح‌های آبرسانی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: از این اعتبارات مبلغ 900 میلیون ریال برای پروژه‌ تکمیل آبرسانی بشرویه و 380 میلیون ریال برای مرمت و بازسازی تاسیسات آبی این شهرستان هزینه می‌شود.

* طول شبکه توزیع آب بشرویه 102 کیلومتر است

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه گفت: 2 میلیارد و 385 میلیون ریال از این اعتبارات برای اصلاح و توسعه شبکه و نیز بازسازی شبکه‌های فرسوده آب و مبلغ 550 میلیون ریال برای برق‌رسانی به یک حلقه چاه هزینه می‌شود.  

بیزادی‌زاده ادامه داد: طول شبکه توزیع آب بشرویه 102 کیلومتر است که حدود 30 درصد آن فرسوده و نیاز به بازسازی دارد.

این مسئول با اشاره به طول شبکه توزیع شهرستان اذعان داشت: در سال جاری سه کیلومتر از آن با هدف کاهش هدر رفت آب در دست اصلاح و نوسازی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها توانسته تا حدودی سبب کاهش مصرف بی‌رویه مصرف آب و هزینه‌ها شود، متذکر شد: میزان مصرف آب توسط مردم با توجه به افزایش مشترکان در این شهرستان بعد از قانون هدفمندی یارانه‌ها هفت تا هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/690014/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول