اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب نهایی هیئت مدیره

امید طیری سرمربی تیم پاس همدان شد

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس همدان از توافق نهایی با امید طیری به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

امید طیری سرمربی تیم پاس همدان شد

علی خلف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: شب گذشته با تصویب هیئت مدیره و موافق اعضا امید طیری که یکی از کاندیدای هدایت تیم فوتبال پاس بود به عنوان سرمربی این تیم در 11 هفته باقی مانده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم استقلال جنوب در لیگ دسته دوم و صعود به لیگ دسته یک کشور که در زمان مربیگری طیری انجام شده است، گفت: طیری که در سابقه کار خود سرمربیگری تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در فصل قبل و همچنین کمک مربی تیم‌های مس کرمان و استقلال تهران دستیار امیر قلعه‌نویی بوده و در فصول قبل در تیم‌های صنعت نفت آبادان و صبای قم نیز به عنوان مربی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس همدان تصریح کرد: طیری از مربیان جوان و مستعد فوتبال کشور محسوب می‌شود و با تجربه‌ای که در سال‌های قبل و همچنین اصالتاً همدانی بودن این مربی باعث شود در 11 هفته باقیمانده از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه کشور همدان در کورس قهرمانی بماند و خود را یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در فصل بعد معرفی کند.

خلف یادآور شد: جلسه معرفی طیری امروز دوشنبه 25 دی ماه در دفتر رمضانی مدیرعامل باشگاه و با حضور کادر فنی و خبرنگاران رسانه‌های استانی برگزار خواهد شد و بعد از جلسه وی در نخستین جلسه تمرینی تیم پاس در ورزشگاه مفتح حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز عصر قرارداد طیری در هیئت فوتبال استان به ثبت خواهد رسید که در صورت امکان سرمربی جدید تیم پاس همدان برابر تیم ساپیای شمال بر روی نیمکت سبزپوشان همدانی خواهد نشست.

از ابتدای فصل وینگو بگوویچ مربی کروات هدایت تیم پاس همدان را بر عهده داشت که پس از استعفای وی مجتبی خورشیدی هدایت سبزپوشان را بر عهده داشت  و این در حالی است که تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه کشور تیم همدان با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفته است و در  هفته بعد روز چهارشنبه 27 دی ماه میهمان تیم سایپای شمال خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول