اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت حمایت

پاس همدان 3 هفته زودتر به لیگ برتر صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: مدافع پاس همدان درباره احتمال صعود پاس به لیگ برتر گفت: در صورت حمایت هواداران و مسئولان همدان پاس سه هفته زودتر از پایان لیگ دسته اول می‌تواند صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند

پاس همدان 3 هفته زودتر به لیگ برتر صعود می‌کند

عباس‌کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط باشگاه پاس، آن را مطلوب خواند و اظهار داشت: تمرینات به طور مداوم در حال برگزاری است و امیدوارم با برد‌هایی که کسب می‌کنیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.

وی در ادامه درباره وضعیت خود افزود: از لحاظ آمادگی بدنی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارم و امیدوارم بهتر از این هم بشوم تا بتوانم بیشتر به پاس کمک کنم.

مدافع پاس درباره باخت برابر شهرداری تبریز، شرایط برد و باخت در فوتبال را امری عادی دانست و اظهار داشت: البته در روزی که نباید می‌باختیم متأسفانه با یک اشتباه تن به باخت دادیم.

وی با بیان اینکه ما برای شکست حریف به مصاف حریف بودیم، افزود: در هر حال فوتبال دو رو دارد و شانس در آن بازی با ما یار نبود.

کاظمیان با اشاره به اینکه هدف ما صعود به لیگ برتر است، گفت: پاس تیمی است که ظرفیت قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر را دارد و هدف ما از ابتدا صعود پاس به لیگ برتر بوده است.

وی درباره استعفای وینگو نیز بیان داشت: وینگو مربی خوبی است ولی صلاح دید که از سرمربی تیم کناره گیرد و در این بازه زمانی از پاس استعفا دهد.

مدافع پاس همدان با بیان اینکه مجتبی خورشیدی نی مربی خوبی است، ادامه داد: او تمرینات شادابی را برگزار کرده به طوری که بعد از رفتن وینگو تمرینات با شادابی و فشار کمتری برگزار شده است.

وی درباره بازی این هفته برابر شهرداری بندرعباس، ضمن اینکه شرایط این تیم را خوب ارزیابی کرد، افزود: ما در بندرعباس سه بر یک این تیم را شکست دادیم که این امر نشان از توانمندی ما دارد.

کاظمیان اظهار داشت: از آن جا که این بازی در خانه خودمان است و همه تیم‌ها از ما می ترسند ما باید کمی هجومی‌تر بازی کنیم تا این سه امتیاز درون خانه را کسب کنیم و بتوانیم بازی‌هایی که خارج از خانه باخته‌ایم ، همه را جبران کنیم.

وی با اشاره به تماشاگران همدانی، خواستار حمایت بیشتر هواداران از تیم پاس شد و تصریح کرد: در حال حاضر تماشاگران بسیار کمی به ورزشگاه می‌آیند که باید با حضور بیشتر، تیم را یاری کنند.

مدافع پاس همدان اظهار داشت: تیم ما خوب بازی می کند ولی بدشانسی می‌آوریم و توپ‌های ما در گل نمی‌رود، من عقیده دارم اگر حمایت‌های لازم از تیم ما بشود تیم پاس سه هفته زودتر به لیگ برتر صعود می‌کند.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های عصر یکشنبه 17 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/2499/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول