اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پاس همدان:

تکلیف سرمربی پاس امشب مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس همدان از معرفی سرمربی جدید تیم پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره امشب این باشگاه خبر داد.

تکلیف سرمربی پاس امشب مشخص می‌شود

عبدالحمید رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌گیری مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره قرار شد که بعد از استعفای وینگو بگوویچ مربی کروات تیم که بعد از بازی اول در دور برگشت انجام شد با رایزنی و مذاکره با بیش از هشت مربی خوب کشورمان با دو مربی به توافق نهایی رسیدم که امشب بعد از برگزاری جلسه هیئت مدیره در همدان نفر برگزیده معرفی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستور کار جلسه هیئت مدیره امشب بررسی عملکرد نیم‌فصل تیم فوتبال، بررسی عملکرد آکادمی در رده‌های مختلف، انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم بزرگسالان و همچنین تصویب و تخصص و اجرایی شدن بودجه لازم برای ادامه کار تیم‌های مختلف باشگاه خواهد بود که خبرهای این جلسه فردا از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی پاس همدان یادآور شد: در حال حاضر تیم پاس زیر نظر خورشیدی و صمدیان تمرینات خود را برای بازی با ساپیای شمال به صورت منظم و جدی دنبال می‌کند که امیدواریم این هفته با کسب سه امتیاز در شمال بتوانیم نوار ناکامی‌های تیم را قطع کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم با انتخاب سرمربی بعد از بازی سایپای شمال در 10 هفته باقی مانده در رقابت‌های لیگ دسته اول بتوانیم با تغییرات و شوکی که انتظارش را داریم در هر بازی که حکم فینال دارد امتیازات لازم را به دست بیاوریم و همچون دور رفت خود را به عنوان مدعی این گروه برای صعود به لیگ برتر معرفی کنیم.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه کشور تیم همدان با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفته است و در این هفته بعد روز چهارشنبه 27 دی ماه میهمان تیم سایپای شمال خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول