اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

عده‌ای به پاس همدان ضربه می‌زنند/یک ‌ریال از بدهی‌های گذشته به من مربوط نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه تعدادی خناس به پاس همدان ضربه می‌زنند، در خصوص مبلغ بدهی این باشگاه گفت: این باشگاه از گذشته 3 میلیارد و 800 میلیون بدهی دارد که یک ریال از آن مربوط به من نیست.

عده‌ای به پاس همدان ضربه می‌زنند/یک ‌ریال از بدهی‌های گذشته به من مربوط نیست

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره کتک خوردن وینگو بگوویچ در بازی برابر راهیان کرمانشاه اظهار داشت: در این بازی ما عملکرد خیلی ضعیفی داشتیم و باختیم، من هم به این علت بلافاصله بعد از بازی با وینگو از ورزشگاه خارج شدیم که این اتفاقات افتاد؛ پزشک قانونی 9 روز طول درمان برای وینگو نوشته است؛ ما اصلاً قصد نداشتیم از باشگاه راهیان کرمانشاه شکایت کنیم، اما انتظار این را هم داشتیم که حداقل از ما دلجویی کنند.

وی درباره حاشیه‌های بازی با شهرداری یاسوج و شعار علیه خود در این بازی ابراز داشت: بالاخره من 18 سال است که در فوتبال این مملکت فعالیت می‌کنم و از این بابت تجربه‌های بسیار زیادی را کسب کرده‌ام، باید بگویم فوتبال همدان تعدادی خناس دارد و این خناس‌ها به فوتبال ضربه می‌زنند نه به رمضانی. تا به حال پنج مدیرعامل به همدان آمده و تا به حال نشنیده که تیم در بالای جدول باشد و به مدیرعامل توهین کنند.

مدیرعامل پاس با بیان اینکه قطعاً کسانی که در بازی با شهرداری یاسوج علیه من شعار دادند، خط گرفته‌ بودند، تصریح کرد: طبق آمار روزنامه‌ها در این بازی، 3 هزار هوادار به استادیوم آمد و تنها سه نفر علیه من شعار دادند این سه نفر هم شناسایی شده‌اند و قطعاً با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی درباره حاشیه‌های مقداد قباخلو نیز گفت: قباخلو یکی از بازیکنان خوب پاس همدان است، اما تیم من مهم‌تر از تخم چشمم است، حالا می‌خواهد مقداد باشد یا هرکس دیگری و اگر ببینم اذیت می‌شود، قطعاً وی را کنار خواهم گذاشت.

رمضانی افزود: مقداد‌ قباخلو در آن روز نباید آن کار را انجام می‌داد و برای تیم حاشیه‌سازی می‌کرد و با وجود آنکه به او در بازی با شهرداری یاسوج نیاز داشتیم، اما اصول نظم و انضباط را زیرپا نگذاشتم و از وی استفاده نکردیم.

وی درباره حاشیه‌ها و شایعات حضور دوباره پاس در تهران نیز گفت: پاس متعلق به استان همدان است؛ تنها یک نام پاس است که به همدان آماده و تمام امکانات پاس در تهران ماند؛ خدا را شکر که تمکن مالی هم دارند تا یک تیم بخرند و بکنند پاس بزرگ تهران، مگر الان استقلال تهران وجود ندارد، استقلال اهواز هم داریم، استقلال خوزستان همین طور، ما هم می‌توانیم در همدان یک تیم داشته باشیم به نام پاس.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: برخی برخلاف ادعاهایشان، ناراحت پاس تهران نبوده و دنبال منافع خود هستند، بنابراین بروند یک پاس دیگر درست کنند، پاس تعلق به پاسی‌ها دارد، باید کسی دم از پاس بزند که پاسی باشد.

وی گفت: پاس متعلق به نیروی انتظامی بود، تدبیر فرمانده انتظامی این بود که منحل شود و بهروز مرادی استاندار وقت همدان تدبیر کردند پاس را به همدان بیاورند و خدا را شکر که فعلاً اسمی از این تیم وجود دارد.

رمضانی با اشاره به عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: اگر بخواهیم از 100 نمره بدهیم، من 80 خواهم داد، 20 درصد هم یکسری مسائل فردی بود که مانع از نتیجه‌گیری تیم شد و اصلاً پنج باخت در قواره پاس نیست و نکته منفی این تیم همین پنج باخت است.

وی در خصوص برنامه‌های تعطیلات نیم فصل پاس گفت: برای برپایی اردوی تدارکاتی به تهران می‌رویم و دو بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و سعی می‌کنیم با تیم‌های لیگ برتری بازی تدارکاتی برگزار کنیم، پس از این اردو، بازی با شهرداری تبریز را در پیش خواهیم داشت.

مدیرعامل پاس در ادامه درباره جلسه هیئت مدیره و خروجی‌های این جلسه بیان داشت: در این جلسه اعضای هیئت مدیره مشخص شد و حکم‌های آنها برای دو سال تمدید شد، دو سال هم به من حکم دادند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تصمیم‌گیری‌های فنی و مالی، عملکرد باشگاه را در این جلسه ارائه دادم؛ هم نصیحت پذیرفتم و هم راهکار گرفتم.

رمضانی درباره بدهی‌های باشگاه و کمک‌های مالی به این تیم بیان داشت: 3 میلیارد و 850 میلیون بدهی ادوار گذشته داریم که یک تک ریالی آن به من ارتباط ندارد و چون به اداره امور مالیاتی مراجعه نشده بود، نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون بدهی مالیاتی داریم.

وی بیان داشت: درباره مسائل مالی هم کمک شده، اما این کمک را کافی نمی‌دانم، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در حد قهرمان پول بگیرد.

مدیرعامل پاس درباره رضایت از شرایط برگزاری لیگ دسته اول نیز گفت: از رئیس دپارتمان لیگ دسته اول و همکارانش قدردانی می‌کنم که نسبت به سال‌های گذشته لیگ را منظم برگزار کردند، امیدوارم در نیم فصل دوم هم این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه داوری ما مثل فوتبال‌مان رشد نداشته و هنوز عقب است، افزود: در بازی با شهرداری یاسوج گل 100 درصد ما را قبول نکردند، در بازی با برق شیراز هم یک پنالتی به ناحق برای ما گرفته شد و از داوری لطمه خوردیم؛ خواهش می‌کنم کمیته داوران در چینش داور دقت کند.

رمضانی در پایان درباره صعود پاس به لیگ برتر گفت: به خدا امید دارم و امیدوارم که دست ما را بگیرد و به لیگ برتر برویم.

وی در پایان اذعان داشت: باید تک تک مردم همدان، هیئت فوتبال، رسانه‌ها و مطبوعات استان و اداره کل ورزش و جوانان دست به دست هم بدهند تا تیم را به لیگ برتر برگردانیم.

انتهای پیام/2499/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول