اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی باشگاه پاس همدان خبر داد

تعیین تکلیف سرمربی پاس تا فردا

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی باشگاه پاس همدان گفت: با مذاکرات انجام شده با بیش از هشت مربی تا فردا(پنج شنبه) تکلیف سرمربی جدید تیم پاس مشخص خواهد شد.

تعیین تکلیف سرمربی پاس تا فردا

علی خلف عصر امروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال پاس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: بعد از رایزنی و مذاکرات با هشت مربی که در دستور کار قرار گرفته شده بود عصر امروز با یکی از این مربیان خوب فوتبال کشورمان به نتیجه نهایی رسیدیم که با تأیید اعضای هیئت‌مدیره فردا (پنج شنبه)21 دی ماه معرفی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بعد از استعفای وینگو بگوویچ و پیوستن این مربی کروات به تیم پرسپولیس بر اساس تصمیم‌گیری هیئت‌مدیره، رمضانی مدیرعامل باشگاه مأموریت داشت تا با یکی از بهترین مربیان فوتبال کشور رایزنی و مذاکره کند که بعد از بازی برابر شهرداری بندرعباس این امر جدی‌تر دنبال شد که با یکی از گزینه‌ها به نتیجه رسیدیم.

معاون اجرایی باشگاه پاس همدان تصریح کرد: تمرینات در حال حاضر با حضور تمام بازیکنان و به صورت جدی زیر نظر مجتبی خورشیدی و بابک صمدیان از مربیان بومی استان همدان صبح و بعد از ظهر پیگیری شده است و تا معارفه رسمی سرمربی طبق برنامه تمرین‌ها را برای بازی برابر تیم سایپای شمال ادامه خواهیم داد.

خلف در مورد مصاحبه مطبوعاتی رمضانی و ناگفته حواشی اخیر تیم نیز اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بعد از برگزاری جلسه هیئت‌مدیره ،‌ رمضانی مدیرعامل باشگاه در مورد حواشی اخیر با خبرنگاران به گفت‌وگو خواهد نشست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با معرفی سرمربی جدید در 11 هفته باقی مانده لیگ و کسب امتیازات لازم همچنان خود را در کورس قهرمانی قرار دهیم و با برتری برابر تیم‌های بالای جدول برای صعود ، همه تلاش خود را انجام دهیم.

گفتنی است تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه کشور تیم همدان با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفته است و در هفته بعد روز چهارشنبه 27 دی ماه میهمان تیم سایپای شمال خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول