اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

پاس از همدان نمی‌رود/ دست دلالان فوتبال در کار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه رفتن تیم پاس از همدان واقعیت ندارد، گفت: یک جریانی در حوزه لیگ برتر است که دلال حوزه فوتبال هستند سعی می‌کنند با این شایعات کمی‌ و کاستی‌های خود را جای دیگری پر کنند.

پاس از همدان نمی‌رود/ دست دلالان فوتبال در کار است

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان در خصوص وجود شایعاتی مبنی بر اینکه تیم پاس همدان به تهران بازگردانده می‌شود، ضمن رد این ادعا اظهار داشت: چنین موضوعی به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

وی گفت: یک جریانی در حوزه لیگ برتر که دلال حوزه فوتبال هستند سعی می‌کنند با چنین شایعاتی کمی‌ها و کاستی‌های خود را جای دیگری پر کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان این شایعات را به دور از فرهنگ و اخلاق ورزشی خواند و افزود: من فکر می‌کنم باید از همان کسانی که جوسازی می‌کنند و می‌خواهند از این فضا بهره‌برداری شخصی کنند پاسخ گرفته شود.

وی تأکید کرد: امروز همان کسانی که بدترین فضا را برای ورزش ایجاد کرده‌اند با این شایعه‌پراکنی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

فامیل‌کریمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه با آمدن پاس به همدان، فوتبال استان رشد کرد، ادامه داد: قبلاً فوتبال استان همدان، وضعیت تعریف نشده‌ای داشت و نمی‌توانست خیز و جهش خوبی داشته باشد اما طی سال‌های اخیر با آمدن پاس اتفاقات مهمی در این حوزه رخ داده است.

به گفته وی با حضور تیم پاس در همدان از یک سو شاهد تحولات خوبی در سطح مربیان استان بوده‌ایم و از سوی دیگر رشد کادر فنی و بومی استان و ایجاد نشاط در همدان را نظاره‌گر هستیم.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار همدان جدی گرفتن ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را از رهاوردهای آمدن تیم پاس به همدان دانست و اظهار داشت: البته ظرفیت‌های ورزش استان به ویژه در حوزه فوتبال بیش از این است و برای رسیدن به نقطه مطلوب کار بزرگی را در پیش رو داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تقویت ورزش در سه سطح همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی در دستور کار است، گفت: اولویت نخست ما توجه و تقویت ورزش همگانی است که آماده‌سازی زیرساخت‌ها در این زمینه اجرایی شده و کماکان ادامه دارد.

فامیل‌کریمی ابراز داشت: ساز و کار تقویت ورزش حرفه‌ای با هدف ایجاد شادابی و ایجاد نشاط و شور و حال در بین جوانان، نیز از دیگر اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تقویت ورزش قهرمانی نیز از خواسته‌‌های به حق عموم مردم است و باید بیش از گذشته رشد یابد، گفت: در این راستا هر آن چه که بتوانیم جذب استان می‌کنیم تا در این سه بخش ورزش پویا و بانشاطی داشته باشیم.

انتهای پیام/89002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول