اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

جواب حاشیه‌سازان را می‌دهم / با چند گزینه برای سرمربی‌گری در حال مذاکره‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: هفته آینده و بعد از برگزاری جلسه مدیره در گفت‌وگو با خبرنگاران جواب حاشیه‌سازان را می‌دهم تا مردم واقعیت‌ها را بدانند و تیم پاس با آرامش به بازی‌های بعد فکر کند.

جواب حاشیه‌سازان را می‌دهم / با چند گزینه برای سرمربی‌گری در حال مذاکره‌ایم

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر با استعفای وینگو بگوویچ و رفتن وی به باشگاه پرسپولیس و بعد از بازی با شهرداری تبریز حاشیه‌سازی برای پاس اینقدر زیاد شده که تمرکز مدیرت و کادر فنی و حتی بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار داده که به زودی در مورد تک تک این مسایل از طریق رسانه‌ها گفت‌وگو می کنم.

وی یادآور شد: بعد از برگزاری هیئت مدیره و کسب اجازه از مسئولان بالادستی خودم در مورد اتفاقات و مسائل گفته شده و غیر کارشناسی بعضی از آقایان در داخل استان و حتی کشور برای روشن شدن اذهان عمومی حواشی ایجاد شده را از بین می‌برم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تصریح کرد: در حال حاضر برای 11 هفته باقیمانده لیگ برتر در حال مذاکره با چند مربی داخلی هستیم که امیدوارم تا قبل از بازی با ساپیای شمال این اتفاق بیافتد و تا با کسب امتیازات لازم در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

وی اظهار داشت: تمرینات تیم پاس در همدان و زیر نظر مجتبی خورشیدی و بابک صمدیان با جدیت در حال پیگیری است که امیدواریم با کسب یک پیروزی خارج از خانه نوار ناکامی‌های تیم قطع و به جمع مدعیان گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول برگردیم.

تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه کشور این تیم با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته است و در هفته بعد میهمان تیم سایپای شمال خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول