اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ دسته یک؛

کاله جوان تیم بیرگلد ایرانیان را مغلوب کرد/ شایعه استعفای سرمربی بیرگلد

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور شامگاه امروز چهارشنبه کاله جوان مازندران در خانه با نتیجه سنگین سه بر یک از سد بیرگلد ایرانیان رشت گذشت.

کاله جوان تیم بیرگلد ایرانیان را مغلوب کرد/ شایعه استعفای سرمربی بیرگلد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نهمین هفته و دومین دیدار دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم شامگاه امروز چهارشنبه با هفت دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد.

در گروه نخست این رقابت‌ها کاله مازندران در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) میزبان بیرگلد ایرانیان بود تا بتواند انتقام شکست سنگین سه بر صفر خود در رشت را از این تیم بگیرد.

شاگردان بومی و کم‌تجربه حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام کاله جوان توانستند با نتیجه سه بر یک نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

اگر چه در‌ ست نخست بیرگلد با امتیاز (25 بر 23) از سد کاله جوان گذشت ولی در ادامه بازیکنان کاله به خود آمده و توانستند ست‌های دوم، سوم و چهارم را با امتیازهای (25 بر 19)، (25 بر 18) و (25 بر 19) از آن خود کرده و نماینده گیلان را دست خالی راهی رشت کنند.

از سوی فدراسیون والیبال برای این دیدار قربان توسن ناظر فدراسیون بوده و اصغر کاظمی داور بین‌المللی والیبال کشورمان به همراه احسان زحمتی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

سردی هوا در این دیدار مشکل همیشگی سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم در فصل سرما است که گریبانگیر تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی والیبال و حتی دیگر رشته‌های ورزشی است البته لازم است مسئولان نسبت به این مشکل چاره‌اندیشی کنند تا با سرد بودن هوای سالن و عدم ارایه عملکرد مناسب بازیکنان بازی‌ها از کیفیت خود نیفتند.

بیگلد از تیم‌های قدرتمند در لیگ دسته یک کشور است که در ترکیب خود از مرتضی شیاری والیبالیست نام‌آشنای کشورمان و دیمیتری آیدسکوف گرجستانی بهره می‌برد.

برخی شایعات پایان بازی از استعفای میرمسعود کامران سرمربی بیرگلد ایرانیان پس از شکست سنگین مقابل کاله جوان خبر می‌داد که علیرضا جوانمرد سرپرست این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام اینکه از این قضیه اطلاعی ندارد، گفت: اگر کامران قصد استعفا دارد باید درخواست خود را به صورت کتبی اعلام کند. 

آریا صنعت بابل دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها نیز در دیداری خارج از خانه از ساعت 16 امروز به مصاف شهرداری زاهدان رفت که برای این بازی هادی حسین‌زاده ناظر فدرسیون بوده و احمد مرمت و منصور ناظمی کار داوری را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/86012/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول