اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

المان شهدای کارگری مازندران در پارک موزه طراحی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: المان شهدای کارگری در پارک موزه دفاع مقدس مازندران طراحی و نصب می‌شود.

المان شهدای کارگری مازندران در پارک موزه طراحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، منصورعلی زارعی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگری مازندران که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: شهدا گنجینه گرانبهایی هستند که به فرموده رهبری هنوز این گنج به‌خوبی استخراج نشده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و جهاد رزمندگان، الگوی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شده است، گفت: موج بیداری اسلامی در جهان مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باید به سمت تبیین و ماندگاری گفتمان شهدا سوق داده شود، افزود: برای اشاعه و تکریم فرهنگ شهادت، شهدای گمنام در برخی واحدهای بزرگ تولیدی استان خاک‌سپاری و المان شهدای کارگری نیز در پارک موزه دفاع مقدس مازندران طراحی و نصب می‌شود.

به گزارش فارس، سومین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگری مازندران به همت دفتر امور فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهری، تشکل‌های کارگری و کارفرما و بسیج کارگری برگزار شد.

انتهای پیام/86006/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول