اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مسجدسلیمان:

راه و رسم شهدا محوریت قرار دادن ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مسجدسلیمان گفت: امروز راه و رسم شهدا محوریت قرار دادن ولایت است که با سکان داری کشتی انقلاب، هیچ خلأیی برای ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی به وجود نمی‌آید.

راه و رسم شهدا محوریت قرار دادن ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، علی جوانی در یادواره 35 شهید منطقه عنبر مسجدسلیمان اظهار داشت: عشق به شهید عزت و سربلندی ما را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهادت بالاترین هنر و مزد انسان هایی است که در راه خدا جهاد کردند افزود: هیچ پاداشی بالاتر از شهادت برای بندگان مخلص و شایسته خداوند وجود ندارد.

او ادامه داد: امروز راه و رسم شهدا محوریت قرار دادن ولایت است که با سکان داری کشتی انقلاب، هیچ خلأیی برای ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی به وجود نمی‌آید.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان با بیان اینکه همه باید گوش به فرمان ولایت باشیم خاطر نشان کرد: با گوش دادن به فرامین فرمانده معظم کل قوا می‌توانیم مسیر عزت و سربلندی انقلاب را طی کنیم تا در آینده‌ای نزدیک نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت صاحب الزمان (عج) برسانیم.

وی تاکید کرد: رهبری‌های پیامبر گونه مقام معظم رهبری باعث شده که آشوب‌هایی که دشمن برای این ملت برنامه ریزی کرده است هیچ خللی به نظام وارد نکند و انقلاب اسلامی بدون هیچ وقفه‌ای حرکت خود را به پیش برد.

جوانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عنبر گفت: آن چه همه ما را در این محفل جمع کرده است عشق به شهدای والامقام است همان عشقی که بندگی در مقابل خداوند را به اثبات می‌رساند.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان در پایان اظهار امیدواری کرد که خداوند توفیق ادامه دادن راه پرخیر برکت شهدا را به همگان عطا کند و همگی در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/2329/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول