اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تکمیل اطلاعات خانواده شهدا

طرح «خانه‌های بهشتی» در دارالشهدای تهران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح «خانه‌های بهشتی» در دارالشهدای تهران برای تکمیل اطلاعات خانواده شهدا اجرا می‌شود.

طرح «خانه‌های بهشتی» در دارالشهدای تهران اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به منظور تجلیل از خانواده شهدا و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت، بانک اطلاعات خانواده شهدای منطقه با همکاری اداره امور ایثارگران و خانه شهریاران جوان تکمیل و به‌روزرسانی می‌شود.

اگرچه رسیدگی به امور خانواده شهدا به صورت منظم توسط اداره امور ایثارگران منطقه جنوب غرب تهران انجام می‌شود، اما با این حال همگام با اجرای طرح «اردوی جهاد شهری خانه شهریاران جوان» اعضای این خانه با اجرای طرح معنوی «خانه‌های بهشتی» برای تکمیل اطلاعات خانواده شهدا اقدام می‌کنند.

در این طرح 12 نفر از اعضای خانه شهریاران جوان در قالب شش گروه دو نفره به صورت دیدارهای روزانه و هفتگی به دیدار خانواده شهدای منطقه می‌روند و با جمع‌آوری یادگارهای شهدا برای موزه شهدای منطقه و گردآوری سخنان و دست نوشته شهدا اقدام می‌کنند.

جمع‌آوری و فایل‌بندی اطلاعات خانواده شهدا اگرچه چندی پیش توسط اداره امور ایثارگران شهرداری منطقه جنوب غرب پایتخت آغاز شد اما با این حال به نظر می‌رسد با مشارکت اعضای خانه شهریاران جوان در این طرح، اجرای آن سرعت بیشتری به خود گیرد. 

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول