اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور بهنمیر خبر داد

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام‌نور بهنمیر تا مهر سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور بهنمیر بابلسر گفت: تا مهر ماه سال آینده ساختمان دانشگاه پیام‌نور بهنمیر به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام‌نور بهنمیر تا مهر سال آینده

رضا رستگار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور واحد بهنمیر در سال 1388 با چهار دانشجو در رشته حقوق فراگیر کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر در این دانشگاه 500 دانشجو در رشته‌های حقوق، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مهندسی مدیریت اجرایی، مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار و علوم ارتباطات در حال تحصیل هستند.

رستگار با اعلام اینکه تا مهر ماه سال آینده ساختمان دانشگاه پیام‌نور بهنمیر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این ساختمان با مساحت 1400 متر و زیربنای 700 متر در دو طبقه آموزشی و اداری در حال احداث است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بهنمیر، کل هزینه برآورد شده این ساختمان را 900 میلیون تومان دانست و اذعان داشت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 47 درصد بوده و پیش‌بینی می‌شود تا مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای‌پیام/86010/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول