اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خاتم‌الانبیاء بهبهان خبر داد

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه صنعتی بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان گفت: با اخذ مجوز راه‌اندازی سه رشته جدید، تعداد رشته‌های فعال دانشگاه در مقطع کارشناسی به 13 رشته افزایش یافته و از مهر ماه آینده در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود.

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه صنعتی بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان، مرتضی توکلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با اخذ مجوز راه‌اندازی رشته‌های شیمی، محیط زیست و صنایع چوب، تعداد رشته‌های فعال دانشگاه در مقطع کارشناسی به 13 رشته افزایش یافته و از مهر ماه آینده در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود.

وی افزود: این دانشگاه مطابق سند توسعه آموزش عالی استان خوزستان و بر اساس پتانسیل‌های منطقه، راه‌اندازی چهار رشته بین رشته‌ای در مقطع کارشناسی ارشد را در دستور کار دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان تصریح کرد: در حال حاضر اعضای هیئت علمی و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی این رشته‌ها مطابق با استانداردهای شورای گسترش فراهم و درخواست دانشگاه به شورای گسترش اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه رشته مقطع کارشناسی‌ارشد شیلات، جنگل‌داری و عمران در دانشگاه فعال است و امیدواریم با اخذ مجوز رشته‌های جدید، از مهر ماه سال آینده در این رشته‌ها دانشجو پذیرش شود.

توکلی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی رشته‌های جدید به طور قطع در سال آینده افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو را خواهیم داشت.

وی افزود: برخی رشته‌های جدید درخواست شده در مقطع کارشناسی ارشد شامل آبخیزداری، آب و خاک و مهندسی شیمی است که امیدواریم مانند رشته‌های جدید، مجوزهای لازم برای راه‌اندازی آن‌ها نیز صادر شود.

انتهای پیام/72003/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول