اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب شهری فردوس خبر داد

اختصاص 2600 میلیون تومان اعتبار به طرح‌های آبفای فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس گفت: امسال مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های آب و فاضلاب شهری فردوس اختصاص یافته است.

اختصاص 2600 میلیون تومان اعتبار به طرح‌های آبفای فردوس

قاسم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با آب اظهار داشت: انسان‌ها از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، یعنی آبی که کیفیت آن مناسب سوخت و ساز بدن باشد.

وی با اشاره به اینکه منابع آب طبیعی در حال تمام شدن هستند، افزود: با وجود اینکه 99.5 درصد از شهروندان شهرهای فردوس و اسلامیه از آب شرب بهره‌مند هستند باید به طور بهینه و درست از این نعمت ارزشمند استفاده کنند.

* وجود 14 هزار مشترک آب شهری در فردوس

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس از تعداد 14 هزار مشترک آب شهری در این شهرستان خبر داد.

توکلی با اشاره به میزان اعتبارات این شهرستان تصریح کرد: در سال جاری مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های آب و فاضلاب شهری فردوس اختصاص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون در فردوس چهار پروژه در دست اقدام است، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل دو پروژه فاضلاب، یک پروژه‌ اصلاح و توسعه و یک پروژه مخزن و ذخیره است.

* کاهش شش درصدی مصرف آب فردوس بعد از هدفمندی یارانه‌ها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس میزان خطوط انتقال و شبکه توزیع فرسوده شهرستان را 70 کیلومتر دانست و گفت: با اعتبارات سال جاری 10 درصد از اصلاحات شبکه‌های فرسوده فردوس انجام می‌شود.

توکلی در ارتباط با افزایش و کاهش آب در این شهرستان بعد از قانون هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان متذکر شد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها شش درصد کاهش در مصرف آب شهری فردوس به وجود آمده است.

وی در پایان اذعان داشت: در دهه فجر امسال طرح قابل افتتاحی در حوزه آب شهری فردوس وجود ندارد.

انتهای پیام/690014/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول