اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای شهری فردوس خبر داد

بازسازی 7 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس از بازسازی هفت کیلومتر از شبکه انتقال آب این شهرستان خبر داد.

بازسازی 7 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در فردوس

قاسم توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر 30 درصد از شبکه توزیع آب شهرستان‌ فردوس و اسلامیه فرسوده و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

وی میزان هدررفت آب در شهرستان فردوس را 26 درصد اعلام کرد و گفت: در سال جاری با مدیریت تعدیل فشار، اصلاح شبکه‌ها و انشعابات فرسوده، به روز کردن و کالیبراسیون کنتور چاه‌های آب شرب میزان هدررفت آب در شهرستان فردوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

مدیر امور آبفای شهری فردوس افزود: شهرستان فردوس و اسلامیه دارای 270 کیلومتر شبکه توزیع و 14 هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی است که از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 200 فقره از انشعابات فرسوده مشترکان بازسازی و تعداد 300 دستگاه کنتور خراب مشترکان نیز تعویض شده است.

توکلی تصریح کرد: در سال جاری هفت کیلومتر از شبکه فرسوده توزیع آب شهرستان فردوس با اعتبار 220 میلیون تومان بازسازی و نوسازی شده است.

*تولید یک‌ میلیون و 930 هزار مترمکعب آب در فردوس

مدیر آبفای شهری فردوس از تولید یک ‌میلیون و 930 مترمکعب آب طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات تملک و دارایی به امور آبفای شهری فردوس نسبت به سال گذشته 125 درصد افزایش داشته است.

توکلی افزود: در سال جاری مبلغ 423 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی و مبلغ 370 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات ماده 12 به آبفای شهری فردوس اختصاص داده شده است.

وی همچنین از اجرای 14 کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهری فردوس و اسلامیه خبر داد و تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهری فردوس از شهریورماه سال 89 آغاز و تاکنون مبلغ 27 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

مدیر آبفای شهری فردوس مدت اجرای پروژه فاضلاب شهری فردوس، اسلامیه را هفت سال اعلام کرد و یادآور شد: طول این پروژه 135 کیلومتر و اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای آن نیز مبلغ 18 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول