اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج):

ولایت‌مداری شاخصه ویژه شهید کاظمی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: ولایت‌مداری شاخصه ویژه شهید کاظمی و توصیه همیشگی وی به دوستان و نزدیکانش اطاعت از رهبری بود.

ولایت‌مداری شاخصه ویژه شهید کاظمی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در مراسم هفتمین سالگرد عروج سردار شهید حاج احمد کاظمی و دیگر شهدای عرفه در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: شهید کاظمی و یارانش در میادین مختلف نبرد برای اطاعت از فرمان رهبری، احقاق حقوق ملت ایران و دفاع از مرزهای کشور با تمام توان ایستادگی کردند.

وی افزود: این شهید بزرگوار در سخت‌ترین صحنه‌های دوران دفاع مقدس حاضر بود و به فرمان امام خمینی (ره) در شکست حصر آبادان و آزادی خرمشهر شرکت داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) تاکید کرد: حضور موثر شهید کاظمی در کردستان و نجات مردم مظلوم این منطقه از زیر چکمه‌های احزاب جنایتکار فراموش شدنی نیست.

وی ادامه داد: بیش از هفت هزار نفر از یاران شهید کاظمی در لشکر نجف اشرف به شهادت رسیدند و وی پس از فراق یاران خود که فرماندهی آنها را بر عهده داشت، همواره از خداوند طلب شهادت می‌کرد.

*‌ اطاعت از ولایت کلام همیشگی شهید کاظمی

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه شهید کاظمی تنها به گذشته توجه نداشت و آینده را به خوبی رصد می‌کرد، گفت: وی همیشه از واماندگان نظام و کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی سخن می‌گفت و معتقد بود، هرچه زمان بگذرد، دشمنان نظام بیشتر و نگهبانی از انقلاب سخت‌تر می‌شود.

وی تأکید کرد: گردنه‌های سختی در پیش روی ما قرار دارد که برای عبور از آنها و منحرف نشدن از مسیر مستقیم، هوشیاری و تلاش لازم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه فتنه 88 سرمایه‌گذاری دشمنان از چندین سال قبل بود، گفت: اگر بصیرت رهبر معظم انقلاب نبود، معلوم نیست چه بلایی بر سر کشور ما‌ می‌آمد.

وی با بیان اینکه نتیجه واماندگی از اهداف نظام بی‌تفاوتی و یا قرار گرفتن در صف معارضان نظام است، اظهار کرد: بعضی از واماندگان می‌خواهند رهبری تابع آنها باشد، اما رهبر همانند قطب‌نمایی است که هرکس می‌خواهد درست حرکت کند باید به کمک آن گام بردارد در غیر این صورت در طول مسیر دچار انحراف می‌شود.

طیبی‌فر تاکید کرد: اطاعت از ولایت، کلام همیشگی شهید کاظمی و معتقد بود کسانی که خود را از ولایت و رهبری جدا می‌کنند یا معارض و یا بی‌تفاوت نسبت به نظام می‌شوند.

به گزارش فارس، مراسم هفتمین سالگرد عروج شهید حاج احمد کاظمی و دیگر شهدای عرفه با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار اصفهان، مسئولان سپاه و مردم شهید پرور اصفهان در خیمه گلستان شهدای این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول