اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

اثرگذارترین ضربه بر پیکر اسلام جدایی مسلمانان از ولایت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: ‌آخرین و اثرگذارترین ضربه سران کفر پس از ارتحال پیامبر اسلام جدایی مسلمانان از ولایت بود.

اثرگذارترین ضربه بر پیکر اسلام جدایی مسلمانان از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیم، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته بردخون با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اظهار داشت: پس از رحلت نبی اکرم، دشمنان هر چه توانستند توطئه کردند و دست به اعمال زشتی درباره حضرت علی(ع)، نظیر پیشنهاد رشوه برای انصراف از رسالت، تحریم و محاصره اقتصادی و اخراج از خانه و کاشانه زدند ولی باز نتوانستند نور اسلام را در دنیا خاموش کنند.

وی افزود: آخرین و مؤثرترین ضربه سران کفر و نفاق این بود که ولایت را از اسلام جدا کردند و قرآن بدون ولایت را تبلیغ نمودند که گمراهی مسلمانان در سایه جدایی از ولایت به وجود آمد ولی اکنون به خود می‌بالیم که پس از 14 قرن از ظهور اسلام به همت امام راحل به رشادت شهیدان و تلاش امت اسلامی ایران، اسلام تولدی دوباره یافت هرچند دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد.

خطیب نماز جمعه بردخون اضافه کرد: سفارش پیامبر اسلام در هر زمان تمسک به ولایت و کتاب خدا است که ما نیز باید از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی کنیم.

رکنی حسینی با اشاره به مناسبت‌های هفته در پیش رو گفت: 24 دی سالروز هجرت پیامبر اسلام از مکه به مدینه و انتصاب رهبر معظم انقلاب توسط امام راحل به امامت جمعه تهران را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: 26 دی سالروز فرار شاه خائن همزمان با اوج مبارزات مردم قهرمان ایران زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در 19 دی اشاره کرد و گفت: سال آینده آزمایش بزرگی در پیش است  و دشمن از اکنون برنامه‌‌های خود را آغاز کرده تا حضور مردم را کمرنگ کند زیرا ذهن دشمن متوجه اهمیت این انتخابات است و هم برای دشمن و هم برای ما مهم و اساسی است که هدف دشمنان ممانعت از برگزاری پرشور انتخابات است.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: در این 34 سال بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده و دشمن هر بار خواسته مانع از حضور پرشور مردم شود با حضور گسترده آنان در صحنه روبه رو شده است.

 انتهای پیام/6600/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول