اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

با اطاعت از ولایت فقیه مسیر پیشرفت را طی کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: باید وحدت داشته باشیم و همدیگر را تخریب نکنیم و با اطاعت از رهبری و ولایت فقیه مسیر پیشرفت را طی کنیم.

با اطاعت از ولایت فقیه مسیر پیشرفت را طی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در آیین سالروز ارتحال جانسوز پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: امروز دنیای اسلام عزادار ارتحال بزرگترین شخصیت تاریخ بشریت است.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) شخصیت بزرگی است که به فرموده قرآن بهترین الگو برای انسان‌هاست و همه ما وظیفه داریم از رفتار ایشان الگوبرداری کنیم.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام(ص) در دوران کودکی به محمد امین(ص) مشهور بود و باید ابعاد مختلف شخصیت این پیامبر بزرگوار را تبیین کنیم.

گنجی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم که در مسایل فردی، اجتماعی و حکومت‌داری از شخصیت پیامبر(ص) الگوبرداری کنیم.

وی به داستان عیادت پیامبر(ص) از یک یهودی اشاره کرد و گفت: یکی از یهودیان که مسلمانان را مورد آزار قرار می‌داد زمانی که مریض می‌شود پیامبر رحمت(ص) به عیادتش می‌رود و همین دیدار سبب شد که فرد یهودی مسلمان شود.

گنجی بیان داشت: ما به عنوان مسلمان باید با الگوبرداری از این رفتار پیامبر(ص)، با همدیگر تعامل داشته باشیم و با دوستی و همفکری برای رشد اسلام و توسعه و پیشرفت تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: باید وحدت داشته باشیم و همدیگر را تخریب نکنیم و با اطاعت از رهبری و ولایت فقیه باید مسیر پیشرفت را طی کنیم.

گنجی افزود: دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند که باید با هوشیاری در برابر توطئه دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/2451/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول