اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

تابعیت از شیوه زندگی پیامبر (ص) نشانه‌ عشق به آن حضرت

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: یکی از نشانه‌های بارز عشق‌ورزی به حضرت محمد (ص) برای مسلمانان تابعیت از شیوه و روش زندگی ایشان است.

تابعیت از شیوه زندگی پیامبر (ص) نشانه‌ عشق به آن حضرت

 به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در دلفان با گرامیداشت 28 و 29 صفر سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) گفت: پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) بزرگ‌ترین ظلم‌ها بر خاندان بزرگوار ایشان صورت گرفت و منافقان به نفاق بین مسلمانان دست زدند.

وی افزود: شخصیت پیامبر (ص) در حقیقت تابلوى زیبا و ارزشمندى است که بر آن‏ تمام نشانه‏‌هاى ارزش‌هاى الهى و آیات کمال و جمال نقش بسته است و چشم و دل بینندگان را به خود خیره می‌سازد.

امام جمعه دلفان با اشاره به اینکه برگزاری آیین رحلت آن فرستاده برحق خدا و ختم رسل وظیفه شرعی و دینی همه مسلمانان جهان است، اظهار داشت: تبعیت از سیره و روش نبوی (ص) همه مسلمانان و عامه بشریت را از تمام ناملایمات و بلیه‌های جهان در امان نگه می‌دارد.

خطیب جمعه دلفان خاطرنشان کرد: عمده مشکلات جهان اسلام و مسلمانان ناشی از دوری از راه و روش انسان‌ساز آن پیامبر بزرگ رحمت است و بر اثر همین غفلت‌هاست که عده‌ای در غرب به خود اجازه می‌دهند، به ساحت مقدس آن برگزیده الهی توهین و اشاعه ادب کنند.

تقدیر از نیروی انتظامی و قدردانی از وزارت اطلاعات در جهت اشراف اطلاعاتی در دنیا از دیگر مطالبی بود که خطیب جمعه دلفان به آن پرداختند.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول