اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

منطقه ویژه اقتصادی کاشمر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشمر گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشمر به زودی فعال و نخستین همایش سرمایه‌گذاران کاشمری برگزار می‌شود.

منطقه ویژه اقتصادی کاشمر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر کاشمر اظهار کرد: شهرستان کاشمر از ظرفیت‌های قوی سرمایه‌گذاری برخوردار است و می‌تواند در امور مختلف به پیشرفت مناسبی دست پیدا کند.

فروزان خاطر نشان کرد: به عنوان مثال این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه جاذبه‌های گردشگری به ویژه در بخش کوهسرخ دارد که باید از این جاذبه‌ها برای توسعه صنعت گردشگری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دسترسی آسان کاشمر به سایر شهرستان‌ها و استان‌ها و نیز وجود معادن بسیار غنی آهن، مس، طلا و کرومیت و همچنین وجود مراکز آموزش عالی متعدد با هزاران دانشجو از جمله امکاناتی است که برای توسعه و پیشرفت این شهرستان در اختیار است.

فروزان گفت: فضای بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های متنوع در شهرستان کاشمر وجود دارد ولی چون تاکنون خواست جدی نبوده و نگاه به مقوله سرمایه‌گذاری محدود بوده است سرمایه‌گذاران هم رغبتی برای حضور در این شهرستان نداشته‌اند.

نماینده عالی دولت در کاشمر تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای بهتر برای رونق سرمایه‌گذاری در کاشمر به زودی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان فعال می‌شود و همچنین در آینده‌ای نزدیک همایش سرمایه‌گذاران کاشمری فعال در نقاط مختلف کشور را برگزار خواهیم کرد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان شهروندان اظهار داشت: مسئولان کاشمر در طی کردن مسیر رشد و توسعه این شهرستان نیازمند همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر هستند.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول