اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

قلعه‌گنج یک منطقه ویژه اقتصادی امنیتی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهرستان قلعه‌گنج یک منطقه ویژه اقتصادی و امنیتی است که باید به صورت ویژه به آن نگاه شود.

قلعه‌گنج یک منطقه ویژه اقتصادی امنیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، جواد کمالی ‌در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وجود روحانیت در هر منطقه‌ای موجب برکت است که باید از وجود آنها نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: اگر شما گذشته شهرستان قلعه‌گنج را با امروز مقایسه کنید، می‌بینید که در حال حاضر این شهرستان در بخش‌های مختلف چه پیشرفتی کرده است که شاید در گذشته آرزوی مردم بود.

کمالی با بیان اینکه شما هم باید گذشته را برای نسل جوان خود یادآوری کنید تا آنها نیز شکرگزار این نعمت‌هایی باشند که به برکت نظام جمهوری اسلامی به شما اعطا شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دورترین مناطق از بهترین امکانات برخوردار هستند زیرا تمام زیرساخت‌های توسعه در مناطق مختلف استان فراهم شده است.

کمالی با اشاره به اینکه مردم این منطقه نیز در طول سه دهه گذشته همیشه ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده‌اند و در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی حضوری باشکوه به نمایش گذاشته‌اند، بیان داشت:

شهرستان قلعه‌گنج یک منطقه ویژه اقتصادی و امنیتی است که باید به صورت ویژه به آن نگاه شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه راه‌های روستایی و ساخت 300 هزار واحد مسکونی در استان کرمان از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید از وجود جوانان برای ساخت کشور استفاده شود زیرا نیروی جوان نیروی کارآمد به شمار می‌رود، عنوان کرد: این تحریم‌ها یک فرصت خدادادی برای ساخت کشور است که باید نهایت استفاده را برای توسعه کشور برد.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا به قدرت جمهوری اسلامی پی برده‌اند و به همین دلیل است که اندکی از موضع خود کوتاه آمده‌اند.

انتهای پیام/80004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول