اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان

جهان قزوین راهی رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی شد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین از صعود تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

جهان قزوین راهی رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی شد

افسانه حسن‌نایبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به علت اینکه تیم رشد دانه گرگان مقابل بسکتبالیست‌های تیم ماکارونی جهان قزوین حاضر نشد با تصمیم فدراسیون، این دیدار به سود بسکتبالیست‌های استان به پایان رسید.

وی عنوان کرد: تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در دیدار رفت موفق شده بود تیم رشد دانه گرگان را با نتیجه 99 بر 26 مغلوب کند و به طور حتم اگر بازیکنان نماینده گرگان در مقابل تیم ماکارونی جهان قزوین هم حاضر می‌شدند بدون شک با نتیجه بالایی باز هم بازنده می‌شدند و نتیجه بازی را واگذار می‌کردند.

حسن‌نایبی تصریح کرد: در دیگر دیدارهای برگزار شده این رقابت‌ها نیز تیم‌های شهرداری بندرعباس، دانشگاه آزاد و گاز تهران با برتری مقابل رقیبان خود موفق شدند راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

وی با اشاره به اینکه بدون شک تیم‌های دانشگاه آزاد و گاز تهران مهم‌ترین رقیبان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شمار می‌روند، بیان داشت: البته بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در دیدارهای مقدماتی خود به خوبی اثبات کرده‌اند که فقط به پیروزی مقابل رقیبان خود فکر می‌کنند.

نایب‌رئیس هیئت بسکتبال استان که خود نیز به عنوان سرمربی کار هدایت تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد افزود: در دور مقدماتی این رقابت‌ها شاگردانم در 14 دیدار برگزار شده خود مقابل رقیبان با 14 پیروزی متوالی و کسب 28 امتیاز توانستند عنوان قهرمانی گروه دوم این مسابقات را به دست آوردند که این نشان از آمادگی بالای بازیکنان شاگردانم مقابل رقیبان داشت.

سرمربی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین با بیان اینکه شاگردانش بدون شک امسال هم در تلاش هستند تا دوباره عنوان قهرمانی خود را در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه کنند، یادآور شد: اگر این اتفاق صورت بگیرد نخستین تیمی خواهیم بود که دو عنوان قهرمانی متوالی را در این رقابت‌ها از آن خود خواهیم کرد.

حسن‌نایبی با اشاره به حضور دو بازیکن شایسته تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین متذکر شد: سعیده الی و مژگان خداداد دو بانوی بسکتبالیست شایسته استان هستند که علاوه بر حضور در تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در حال حاضر به اردوی امادگی تیم ملی بسکتبال کشورمان دعوت شده‌اند تا تیم ملی بانوان کشورمان را در مسابقات برون مرزی همراهی کنند.

انتهای پیام/77004/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول