اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته یک بسکتبال

بسکتبال مازندران تیم نیاوران را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: در هفته نهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، بسکتبالیست‌های کاله مازندران شامگاه جمعه در دیداری خانگی نیاوران تهران را با نتیجه 75 بر 68 شکست دادند.

بسکتبال مازندران تیم نیاوران را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه 9 دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد که در دیداری حساس تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها با نیاوران تهران روبرو شد.

کاله مازندران در این دیدار خانگی که در سالن ورزشی سردار شهید سجودی بابل دنبال می‌شد با حمایت حدود 500 تماشاگر و بسکتبال‌دوست مازندرانی تیم نیاوران پایتخت را در پایان چهار کوارتر با نتیجه 75 بر 68 شکست داده و راهی تهران کرد.

جالب اینکه دیدار مرحله رفت دو تیم در تهران نیز با همین نتیجه 75 بر 68 به سود نماینده تهران پایان یافت تا کاله در خانه بتواند کار را در مجموع دو بازی به تساوی بکشاند.

شاگردان جوان و بومی رضا نوری سرمربی تیم کاله مازندران سعی دارند تا با صعود از گروه دوم به عنوان صدرنشین کار را در مراحل بالاتر به شایستگی به پایان رسانده و با صعود به لیگ برتر بسکتبال تنها نماینده مازندران در این رقابت‌های کشوری باشند.

البته کاله مازندران سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت ولی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در هفته دهم این رقابت‌ها نیز جمعه آینده کاله در دیداری خارج از خانه به دیدار مددیار شرق خراسان رضوی رفته و عازم مشهد مقدس می‌شود.

همچنین نیاوران تهران نیز این هفته در دیداری سخت و نفس‌گیر میزبان فولاد ماهان نوین اصفهان است.

تا پایان هفته نهم لیگ دسته یک بسکتبال کشور در گروه دوم کاله مازندران با انجام هشت دیدار، هفت پیروزی و کسب 15 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشیده و تیم نیاوران تهران نیز با هفت بازی، پنج پیروزی و 12 امتیاز در مکان سوم این رقابت‌ها جای گرفته است.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با شرکت 21 تیم در سه گروه به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود که کاله مازندران در گروه دوم با تیم‌های مددیار شرق خراسان رضوی، سیمان شاهرود، نیاوران تهران، داماش صدرای گیلان، آرارات تهران و فولاد ماهان نوین اصفهان پیکار می‌کند.

انتهای پیام/86012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول