اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان:

بازیکنان مصدوم تیم بسکتبال همیاری بازگشته‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان از بهبود و بازگشت بازیکنان مصدوم تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان خبر داد.

بازیکنان مصدوم تیم بسکتبال همیاری بازگشته‌اند

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به باخت هفته پیش تیم بسکتبال همیاری زنجان مقابل تیم ماهشهر اظهار داشت: این تیم بازیکنان خوبی را در نیم فصل گرفته است.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به هیچ‌وجه تیم ماهشهر را دست‌کم نگرفته بودند، افزود: تیم بسکتبال همیاری زنجان برای برد به مصاف این تیم رفته بود.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان به ظرفیت مطلوب تیم اشاره کرد و گفت: تیم همیاری در ثانیه‌های پایانی بازی امکان برد را هم داشت که میسر نشد.

وی تصریح کرد: روز بازی با تیم بسکتبال ماهشهر روز برد همیاری نبود و از این اتفاقات در ورزش پیش می‌آید.

فغفوری به برد هفته ماقبل تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان اشاره کرد و افزود: این برد با تلاش بازیکنان و کادر فنی و با کمک درخور توجه تماشاگران به دست آمد.

 

*بازی در خانه تیم بسکتبال البدر مشکل است

وی به مسابقه پیش روی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با تیم البدر بند کنگ اشاره و تصریح کرد: تیم تا چند ساعت دیگر عازم بندر عباس می‌شود تا از آنجا خود را به محل برگزاری بازی برساند.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان تصریح کرد: تیم البدر بندر کنگ تیم بسیار خوبی است و اغلب تیم‌های صاحب نام در آنجا دچار مشکل می‌شوند.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه تیم بسکتبال همیاری شهرداری میزبان تیم نفت سپاهان تهران است، ادامه داد: این تیم قابل مقایسه با تیمی که در بازی رفت مغلوب تیم همیاری شد نیست و با بازیکنانی که جذب کرده، بسیار تغییر کرده است.

فغفوری از بازگشت بازیکنان مصدوم تیم همیاری شهرداری زنجان به تمرینات خبر داد و افزود: سعید داورپناه از اوایل هفته به همراه تیم تمرین می‌کند.

وی از رفع مشکل مصدومیت پویا تاجیک خبر داد و تصریح کرد: تیم بسکتبال همیاری زنجان در حال حاضر بازیکن مصدوم ندارد.

انتهای پیام/73004/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول