اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان:

تیم بسکتبال همیاری زنجان در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان با اشاره به هماهنگی به وجود آمده در بین بازیکنان تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان گفت: این تیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرد.

تیم بسکتبال همیاری زنجان در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرد

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نتایج تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در نیم فصل نخست اظهار داشت: این تیم با شش برد و سه شکست در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان چند بازیکن مصدوم در نیم فصل نخست داشت، افزود: سعید داورپناه و پویا تاجیک از بازیکنان مصدوم این تیم در نیم فصل بودند.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری زنجان با ابراز امیدواری برای بازگشت بازیکنان مصدوم تیم همیاری شهرداری برای بازی‌های دور برگشت تصریح کرد: با بازگشت این بازیکنان وضعیت تیم بهبود می‌یابد.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده برای جذب یک بازیکن خارجی در نیم فصل دوم در تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان گفت: اگر این بازیکن جذب شود و بازیکنان مصدوم هم بازگردند، وضعیت تیم بهبود می‌یابد.

فغفوری با ابراز اطمینان از بهبود وضعیت تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در بازی‌های دور برگشت مسابقات افزود: با توجه به هماهنگی‌های به وجود آمده در بین بازیکنان و کسب تجربه، تیم نتایج بهتری می‌گیرد.

وی به آغاز بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال از هفتم دی ماه اشاره و تصریح کرد: تیم همیاری شهرداری زنجان در هفته نخست دور برگشت میزبان تیم فولاد ماهان سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ است.

شایان ذکر است، مسابقات خانگی تیم بسکتبال همیاری شهرداری در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول