اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال مسکن ثامن مشهد:

یک بازی تا صعود به لیگ نخست بسکتبال کشور راه داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال مسکن ثامن مشهد گفت:با پیروزی مقابل تیم بسکتبال آرش کمانگیر به لیگ نخست صعود می‌کنیم.

یک بازی تا صعود به لیگ نخست بسکتبال کشور راه داریم

مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: فرصت خوبی داریم تا با حمایت هواداران از موقعیت میزبانی برای کسب پیروزی دوم مقابل تیم آرش کمانگیر و قرار گرفتن به جمع 4 تیم برتر لیگ دسته 2 کشور و صعود به لیگ نخست استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مسکن ثامن مشهد با بیان این که در نخستین دیدار خود در مرحله اول پلی‌آف لیگ دسته 2 بسکتبال کشور مقابل تیم آرش کمانگیر میناب روز جمعه 15 دی‌ماه در خانه خود با نتیجه 70 بر 67 پیروز شد،افزود: در شرایطی که تیم حریف در خانه خود بازی می‌کرد و از بازیکنان بلند قدتر و غیربومی خوبی بهره می‌برد توانستیم اولین قدم برای صعود به لیگ دسته یک را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه بازی بسیار زیبایی در روز جمعه در سالن یادگار امام میناب برگزار شد عنوان کرد: وقت اول بازیکنان تحت تاثیر جو سالن 22 بر 13 عقب افتادند و در ادامه، بازی پایاپای را تا پایان انجام دادیم که 30 ثانیه مانده به آخر بازی روی یک پرتاب 3 امتیازی نتیجه این دیدار را از آن خود کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن با اشاره به دیدار دوم تیمش مقابل تیم بسکتبال آرش کمانگیر در روز 20 دی ماه خاطر نشان کرد: از ساعت 16 روز چهارشنبه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد فرصت داریم تا با حمایت هواداران و استفاده از موقعیت میزبانی با پیروزی بر میهمانمان و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ دسته 2 کشور صعودمان را به لیگ دسته یک کشور مسجل کنیم.

وی افزود: تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن در صورت پیروزی در بازی روز چهارشنبه و صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ دسته 2 کشور فرصت دارد با گذر از برنده جدال تیم‌های استقلال و سینجر گاز تهران در مرحله حذفی به دیدار فینال راه یابد و به قهرمانی در لیگ دسته 2 کشور بیندیشد.

صاحبیان ادامه داد: در صورت شکست در دیدار این هفته مقابل آرش کمانگیر در صورت بالا بودن اختلاف امتیازمان نسبت به تیم حریف، در دیدار سوم نیز برای صعود به مرحله بعدی فرصت میزبانی از این تیم را داریم.

انتهای پیام/70002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول