اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در جایگاه نخست

ایثار قم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم توانست به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صعود کند.

ایثار قم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراحل مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شناخت تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید و برای نخستین بار بین صعود کننده‌ها به مرحله نهایی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز حضور داشت.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در پایان چهار مرحله رقابت در گروه نخست از مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور در نهایت در رتبه نخست گروه خود ایستادند و توانستند به مرحله بعد راه یابند.

این تیم امسال دومین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های جانبازان و معلولین کشور را تجربه می‌کرد و در نهایت در گروه نخست مقدماتی توانست به مرحله بعدی صعود کند.

مرحله چهارم و پایانی از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان خوزستان برگزار شد که در نهایت ایثار قم به همراه میزبان راهی مرحله نهایی شدند.

 

 

صدرنشین گروه نخست در مراحل چهارگانه این رقابت‌ها موفق شد در 10 بازی از 12 مسابقه حریفان خود را با شکست مواجه کند.

در پایان رقابت‌های این گروه تیم بسکتبال ایثار قم که امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، از چهار مرحله رقابت‌ها به 22 امتیاز دست یافت تا به عنوان صدرنشین بالاتر از دیگر رقبای خود راهی مرحله نهایی شود.

در این گروه جدال برای کسب جواز صعود به‌عنوان تیم دوم بین دو تیم بسکتبال با ویلچر پیام ارتباطات اصفهان و هیئت بسکتبال با ویلچر استان خوزستان بود که در نهایت خوزستانی‌ها گوی سبقت را ربودند.

در مرحله پایانی این رقابت‌ها بسکتبالیست‌های تیم جانبازان و معلولان ایثار قم در دیدار با هر سه رقیب خود به برتری رسیده و همراه با تیم هیئت خوزستان به مرحله نهایی صعود کردند، اما تیم‌های پیام ارتباطات اصفهان و شهرداری رینه آمل دو تیم دیگر حاضر در این گروه به بازی‌های رده بندی رفتند.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول