اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان:

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر امروز در رشت آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان از آغاز برگزاری سومین مرحله رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر در گیلان خبر داد.

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر امروز در رشت آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانگیر فدایی در حاشیه برگزاری لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر در سالن ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل این شهر به خبرنگار فارس، اظهار کرد: این رقابت‌ها 7 و 8 دی جاری با حضور چهار تیم در گروه «ب» در رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: در گروه دوم این رقابت‌ها تیم‌های هیئت ارومیه، هیئت بوکان، هیئت گیلان و هیئت آذربایجان شرقی حضور دارند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان با اشاره به جدول این مسابقات ادامه داد: هیئت بوکان با هیئت ارومیه نخستین دیدار را آغاز می‌کنند و هیئت گیلان ساعت 11 امروز با هیئت آذربایجان شرقی مسابقه می‌دهد.

وی گفت: در دیدار بعداز ظهر امروز نیز هیئت بسکتبال با ویلچر بوکان با هیئت آذربایجان شرقی و هیئت گیلان با هیئت ارومیه دیدار می‌کنند.

به گفته فدایی، جمعه 8 دی جاری نیز تیم هیئت بسکتبال با ویلچر ارومیه با هیئت آذربایجان شرقی و هیئت گیلان با هیئت بوکان مصاف می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های گروه «الف» به میزبانی بم، بیان کرد: در گروه نخست رقابت‌های مذکور تیم‌های هیئت یزد، ستارگان ایثار تهران، هیئت بم و ایثار تهران حضور دارند.

این مسئول، درباره مرحله چهارم رقابت‌های دور مقدماتی گروه «الف» و «ب» بسکتبال با ویلچر، یادآور شد: 25 دی ماه مرحله چهارم لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر به میزبانی یزد و ارومیه برگزار می‌شود.

*آغاز رقابت‌های فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان کشور در رشت

وی در ادامه از آغاز رقابت‌های مرحله مقدماتی  لیگ باشگاهی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان کشور از امروز در رشت خبر داد.

فدایی افزود: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های هیئت گیلان، هیئت زنجان، هیئت کرمانشاه و هیئت کرمان از 5 تا 10 دی ماه جاری در زمین چمن مصنوعی پارک قدس رشت برگزار می‌شود و پس از آن دو تیم نخست این گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها دو تیم هیئت لرستان و هیئت قزوین نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها پیش از آغاز مسابقات انصراف خود را اعلام کردند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان، افزود: مسابقات فوتبال هفت نفره از ساعت 9 صبح امروز با مصاف تیم‌های کرمانشاه با کرمان و 11 صبح امروز تیم‌های گیلان با زنجان آغاز می‌شود.

به گفته وی، در روز جمعه (فردا) نیز در آخرین روز این مسابقات گیلان به مصاف کرمانشاه می‌رود و زنجان با کرمان دیدار می‌کنند. 

انتهای پیام/84002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول