اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصدومیت بسکتبالیست قمی در حال رفع شدن است

کیهانی: صباغیان به میادین بسکتبال باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: پزشک معتمد فدراسیون بسکتبال از وضعیت مطلوب ستاره بسکتبال قم برای بازگشت به میادین لیگ برتر و مسابقات تیم ملی خبر داد.

کیهانی: صباغیان به میادین بسکتبال باز می‌گردد

سهراب کیهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مصدومیت امیر صباغیان از ناحیه زانو است و بعد از مراجعه این بازیکن برای مداوا و درمان آسیب‌دیدگی، برنامه‌های ویژه‌ای به منظور رفع مصدومیت و بازگشت سریع به میادین در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: مصدومیت صباغیان در حال حاضر به خوبی در حال رفع شدن است و نسبت به بازگشت هر چه سریع‌تر این بسکتبالیست ارزنده به میادین امید زیادی داریم و مهم‌تر از هر شیوه درمانی، انگیزه و اشتیاقی است که این بازیکن برای بهبود سریع‌تر از خود نشان می‌دهد.

پزشک معتمد فدراسیون بسکتبال افزود: فیزیوتراپی و همچنین مراقبت‌های پزشکی به موقع برای رفع آسیب‌دیدگی این بازیکن انجام شده است و همان‌گونه که اشاره شد با توجه به پیگیری‌هایی که این بازیکن دارد خیلی زود به میادین باز خواهد گشت.

امیر صباغیان یکی از بازیکنان شاخص بسکتبال قم با سابقه عضویت در تیم ملی بسکتبال کشورمان است که درخشش خیره‌‌‌کننده‌اش در جریان رقابت‌های فصل 89-88 لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور سبب شد یکی از ارکان موفقیت نماینده بسکتبال قم باشد.

صباغیان که در آن سال یکی از بهترین بازیکنان راه و ترابری قم در فصل قبل پیکارهای لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در راه کسب عنوان قهرمانی بود، بعد از موفقیت در به دست آوردن مقام قهرمانی و صعود به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در دو فصل متوالی لیگ برتر برای راه و ترابری و جهش ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال به میدان رفت.

امیر صباغیان به عنوان یکی از بازیکنان شاخص بسکتبال قم در سال‌های اخیر به سبب درخشش در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بارها از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده است.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول