اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال

بسکتبال کاله مازندران با مددیار خراسان دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: در هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور بسکتبالیست‌های کاله مازندران شامگاه جمعه در دیداری خارج از خانه به مصاف مددیار خراسان رضوی می‌روند.

بسکتبال کاله مازندران با مددیار خراسان دیدار می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شامگاه فردا جمعه 9 دیدار در استان‌های مختلف برگزار شد که در دیداری حساس تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها با مددیار خراسان رضوی روبرو می‌شود.

کاله مازندران در این دیدار خارج از خانه تنها به پیروزی و کسب امتیازات لازم می‌اندیشد و با این هدف عازم مشهد مقدس شد.

تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته و در سالن ورزشی سردار شهید سجودی بابل با حمایت تماشاگر و بسکتبال‌دوستان مازندرانی توانست تیم قدرتمند نیاوران تهران را در پایان چهار کوارتر با نتیجه 75 بر 68 شکست داده و راهی تهران کند.

البته مددیار خراسان نیز هفته گذشته را با پیروزی سپری کرد و در دیداری خارج از خانه سیمان شاهرود را با نتیجه 71 بر 66 از پیش رو برداشت.

شاگردان جوان و بومی رضا نوری سرمربی تیم کاله مازندران سعی دارند تا با صعود از گروه دوم به عنوان صدرنشین کار را در مراحل بالاتر به شایستگی به پایان رسانده و با صعود به لیگ برتر بسکتبال تنها نماینده مازندران در این رقابت‌های کشوری باشند.

کاله مازندران سال گذشته نیز در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت ولی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و 2 سال گذشته نیز توانست با قهرمانی در این رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کند اما کارشناسان ورزشی مازندران حضور این تیم در لیگ برتر را برای ورزش مازندران مفید ندیدند.

تا پایان هفته نهم لیگ دسته یک بسکتبال کشور در گروه دوم کاله مازندران با انجام هشت دیدار، هفت پیروزی و کسب 15 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرده و مددیار خراسان رضوی نیز با هشت بازی، 2 پیروزی و کسب 10 امتیاز در مکان ششم جدول این رقابت‌ها جای گرفته است.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال با شرکت 21 تیم در سه گروه به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود که کاله مازندران در گروه دوم با تیم‌های مددیار شرق خراسان رضوی، سیمان شاهرود، نیاوران تهران، داماش صدرای گیلان، آرارات تهران و فولاد ماهان نوین اصفهان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/86012/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول