اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر کشور:

اصفهان صدرنشین لیگ پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور گفت: تیم فولاد ماهان اصفهان صدرنشین نخستین دوره لیگ پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور شد و تیم‌های پرتو شمس و مازندران در مکان‌های دوم و سوم جای گرفتند.

اصفهان صدرنشین لیگ پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور شد

محمد پورمقدم در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به مسابقات پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور بیان داشت: نخستین دوره رقابت‌های پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشور با تلاش و حمایت باشگاه فولاد ماهان اصفهان در این استان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها با تعامل خوب باشگاه فرهنگی و رزشی فولاد ماهان، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان و بنیاد شهید استان اصفهان، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و انجمن بسکتبال با ویلچر کشور دنبال شد تا شرایط بسیار خوبی را به لحاظ کمی و کیفی در آن شاهد باشیم.

پورمقدم با تاکید بر اینکه این رقابت‌ها با حضور هشت تیم برگزار شده که از سطح بالایی برخوردار بود، گفت: البته تیم‌های خوبی در سطح کشور داشتیم که برخی به لحاظ عدم هماهنگی در دور نخست این رقابت‌ها و تعدادی دیگر با توجه به اوج مسابقات لیگ برتر به مسابقات باشگاهی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه از طرفی دیگر چون هزینه ایاب و ذهاب با تیم‌ها است برخی از آنها با مشکل مالی روبرو بودند، گفت: برای برخی از رشته‌های ورزشی هزینه‌های میلیاردی خرج می‌شود و به رشته‌های دیگر توجه زیادی نمی‌شود.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور با اشاره به اینکه در نخستین دوره این رقابت‌ها بازی‌های سنگین و نزدیکی را شاهد بودیم، تصریح کرد: در آن تیم‌های تینا و فولاد ماهان از اصفهان، هیئت لرستان، خراسان رضوی، پرتو شمس تهران، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی به مدت سه روز با هم مسابقه دادند که به ترتیب تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، پرتو شمس، مازندران و تینای اصفهان جایگاه اول را تا چهارم را به دست آوردند.

وی با تاکید اینکه اگر ورزش برای همگان امری لازم باشد جهت سلامتی و تندرستی جانبازان و معلولان امری واجب است، اذعان داشت: همچنین مدیرعامل فولاد ماهان قول داد که هر ساله این مسابقات به میزبانی این استان برگزار شود.

انتهای پیام/86012/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول