اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

باورهای دینی و قرآنی را در بین نسل امروز گسترش دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس گفت: برای جلوگیری از تهاجم‌های دشمنان باید باورهای دینی و قرآنی را در بین نسل امروز گسترش دهیم.

باورهای دینی و قرآنی را در بین نسل امروز گسترش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی عصر امروز در نشست شورای قرآنی در این شهرستان اظهار داشت: دشمن امروز با راه‌اندازی جنگ نرم و هدف قرار دادن اعتقادات و باورهای دینی نوجوانان و جوانان کشور در نظر دارد تا نسل امروز را از تعالیم دینی و قرآنی دور سازد.

وی ادامه داد: در این راستا برای اینکه بتوانیم مانع از این اهداف شوم دشمنان شویم باید تعالیم دینی و باورهای قرآنی نوجوانان و جوانان را ارتقا داده و آنان را به سمت فرهنگ دینی و اسلامی خودمان سوق دهیم.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه برای تحقق اهداف مورد نظر و ترویج مفاهیم و ارزش‌های متعالی و انسان‌ساز قرآن، نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی هستیم افزود: تلاش متولیان امر فرهنگ در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.

وی بهره‌مندی نوجوانان و جوانان از کتاب آسمانی را در رسیدن به اهداف مورد نظر و انس گرفتن نسل امروز با تعالیم قرآنی مهم خواند و گفت: هر چه بیشتر بتوانیم فرزندانمان را با کتاب آسمانی آشنا کرده و آنان را با این کتاب انس دهیم می‌توانیم در تحقق اهدافمان موفق‌تر شویم.

جهانبخشی گفت: عمل به دستورات قرآن می‌تواند افراد را از انحراف و انحطاط دور کرده و نشاط، شادابی، ایمان و اعتقاد را در جامعه ترویج دهد.

وی تربیت افراد را بر اساس آموزه‌های قرآنی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام دانست و افزود: دستگاه‌ها باید همه توان و ظرفیت خود برای تحقق این مهم به کار گیرند.

وی تقویت فعالیت‌های قرآنی را در بین خانواده‌ها مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ادارات نیز می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارند فعالیت‌های قرآنی را در بین کارمندان خود ترویج دهند.

جهانبخشی استفاده از استادان متخصص و مجرب و ایجاد فضاهای مناسب به منظور جذب بیشتر جوانان و نوجوانان را از مهم‌ترین فعالیت‌های شورای قرآنی ذکر کرد و گفت: اقدام‌های لازم از جمله بهره‌گیری از توان خیران و نیکوکاران برای حمایت از صندوق فعالان قرآنی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول