اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب:

قرآن کتابت شده به دست خوشنویسان خوزستانی به مقام معظم رهبری اهدا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب گفت: قرآن کتابت شده به دست خوشنویسان خوزستانی به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد شد تا در هر جا که ایشان صلاح بدانند نگهداری شود.

قرآن کتابت شده به دست خوشنویسان خوزستانی به مقام معظم رهبری اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید شهریار موسوی عصر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش الی بیت‌المقدس و رونمایی از قرآن کتابت شده توسط خوشنویسان خوزستانی اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات خوزستان است.

وی افزود: اگر این رزمایش با این وسعت در خوزستان اتفاق نمی‌افتاد باید تعجب می‌کردیم زیرا از استانی با این همه توان نباید کمتر از این انتظار داشت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه به حضور بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب در رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای این حوزه در قالب سه گردان عاشورا به ظرفیت بیش از یک‌هزار نفر در رزمایش شرکت کردند.

وی اضافه کرد: حدود 300 نفر از نیروهای حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت - جنوب کارهای پشتیبانی از جمله لجستیک و جابجایی را با هماهنگی مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب انجام دادند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب با اشاره به کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان خوزستانی خاطرنشان کرد: این قرآن توسط خوشنویسانی از سراسر خوزستان کتابت شد که در این میان 9 نفر از هنرمندان خوش ذوق خواهر نیز حضور داشتند.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی این قرآن به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم خواهد شد تا در هر جا که ایشان صلاح بدانند نگهداری شود.

انتهای پیام/2329/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول