اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ایام رحلت حضرت محمد(ص)

محفل انس با قرآن دانشگاهیان در رودهن برگزار شد

خبرگزاری فارس: محفل انس با قرآن دانشگاهیان هم‏زمان با ایام رحلت حضرت محمد(ص) در رودهن برگزار شد.

محفل انس با قرآن دانشگاهیان در رودهن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، هم‏زمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) و رحلت حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، معاونت فرهنگی واحد رودهن محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‏المللی برگزار کرد.

در این محفل نورانی که با حضور علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر و رئیس کمیسیون چشم‏انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه برگزار شد، استاد حسن رضائیان، قاری ممتاز بین‏المللی، استاد سعید پرویزی قاری ممتاز ملی و قاری خردسال امیرحسین بابایی به قرائت آیات نورانی قرآن پرداختند.

این برنامه که با استقبال گسترده استادان، دانشجویان و کارکنان واحد برگزار شد، با قرائت اذان توسط استاد رضائیان و اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.

در خلال این مراسم، به تعدادی از کارکنان و خانواده‏های آنها که در مسابقات کتاب‏خوانی نماز شرکت کرده بودند و افرادی که در مسابقات بهار قرآن معاونت فرهنگی حضور داشتند، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/2568/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول