اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

ثبت‌نام مسکن مهر در زنجان متوقف شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از توقف ثبت‌نام مسکن مهر در مرکز این استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام‌کنندگان انجام شده است.

ثبت‌نام مسکن مهر در زنجان متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به آماده واگذاری بودن تعدادی از واحدهای مسکن مهر در استان زنجان اظهار داشت: این واحدهای بخشی از تعهدات سال‌جاری استان محسوب می‌شود.

وی تعداد واحدهای آماده واگذاری را 4 هزار و 443 واحد اعلام کرد و افزود: این آمار 78 درصد از تعهدات استان زنجان را شامل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از در دست ساخت بودن یک‌هزار و 339 واحد خبر داد و اضافه کرد: این تعداد در واقع بیش از 23 درصد از تعهدات استان زنجان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تنها یک درصد از تعهدات استان زنجان در بخش مسکن مهر متوقف مانده است.

باباپور مجموع واحدهای مسکن مهر عقد قرار شده را 5 هزار و 788 واحد عنوان و اضافه کرد: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور بر عملکرد استان در بخش مسکن مهر کم‌ترین تاثیر را داشته است.

* بخشی از تعهدات استان در بخش مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

وی با بیان اینکه احداث 6 هزار واحد مسکن مهر در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: به محض مساعد شدن شرایط 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر با حضور یکی از مقام‌های کشوری افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به رتبه نخست استان زنجان در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر اشاره کرد و افزود: زنجان با فاصله خوبی در رتبه نخست قرار گرفته است.

وی از انجام کارهای مربوط به واگذاری سایت 80 هکتاری مسکن مهر واقع در شمال شرق گلشهر زنجان خبر داد.

* وجود 11 هزار و 88 نفر متقاضی دریافت مسکن مهر در زنجان

باباپور تعداد متقاضیان مسکن مهر ثبت‌نام کرده در سطح استان زنجان را 11 هزار و 88 نفر اعلام کرد و گفت:‌ پس از آغاز مرحله واریز آورده تعداد متقاضیان تقلیل می‌یابد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر در مرکز استان برای برنامه‌ریزی در مورد ثبت‌نام‌های انجام شده، متوقف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان زمان کلنگ‌زنی سایت 80 هکتاری مسکن مهر را دهه فجر سال‌جاری اعلام و اضافه کرد: تلاش می‌شود این واحدها به صورت گروهی واگذار شود.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول