اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

راهیابی گیلانی‌ها به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری و تنیس

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: چهار ورزشکار گیلانی به اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری و تنیس روی‌میز راه یافتند.

راهیابی گیلانی‌ها به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری و تنیس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا مودبی در جمع کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: وزنه‌برداران گیلانی دور جدید تمرینات خود را به همراه تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران آغاز کردند.

وی افزود: با اعلام فدراسیون وزنه‌برداری، علیرضا سلیمانی از گیلان در رده سنی نوجوانان و علی رحیم‌نیا دیگر نماینده استان در رده سنی جوانان به همراه 26 وزنه‌بردار از دیگر استان‌ها زیر نظر کادر فنی در تهران اردو زده‌اند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کنند.

به گفته وی، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و انتخابی المپیک 2014 نوجوانان فروردین ماه در تاشکند ازبکستان و مسابقه‌های قهرمانی جوانان جهان اردیبهشت ماه در لیمای پرو برگزار می‌شود.

مودبی از حضور دو پینگ‌پنگ باز گیلانی به نخستین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران خبر داد و تصریح کرد: این نفرات به منظور آمادگی برای شرکت در بازی‌های جهانی فرانسه به اردو دعوت شدند.

وی اذعان کرد: با اعلام کادر فنی، محمدرضا اخلاق‌پسند و عارف احمدی‌فر از گیلان به همراه هشت ورزشکار از مازندران، تهران، خوزستان، کردستان و قزوین از 23 دی به مدت 10 روز در تهران اردو می‌زنند.

این مسئول ادامه داد: تیم ملی پینگ‌پنگ ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های انفرادی قهرمانی جهان که اوایل سال آینده در فرانسه برگزار می‌شود آماده می‌کند.

مودبی در ادامه با اشاره به نفرات برتر رقابت‌های جودو قهرمانی نونهالان گیلان در رشت گفت: در پایان این رقابت‌ها، شهداد سعادت، مصطفی عسگری و اشکان پورقربانی از رشت، کوشا رحیمی، عباس آزموده، ماهان بهمنی و بنیامین آزموده از تالش، امیرمحمد عاشوری‌نژاد و پارسا شاد از بندرانزلی با برتری برابر حریفان خود مقام نخست اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، در رقابت‌های جودو قهرمانی نونهالان گیلان، 29 جودوکار در قالب 9 تیم در 9 وزن در خانه جودوی رشت با هم مسابقه دادند.

انتهای پیام/84002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول