اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت تنیس روی میز

30 نونهال مهریزی در طرح استعدادیابی تنیس شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی مهریز گفت: 30 نونهال مهریزی در طرح استعدادیابی تنیس روی میز شرکت می‌کنند.

30 نونهال مهریزی در طرح استعدادیابی تنیس شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، رئیس هیئت تنیس روی مهریز در حاشیه اجرای طرح استعدادیابی تنیس روی میز از آموزش 30 نونهال در طرح استعدادیابی تنیس روی میز شهرستان مهریز خبر داد و اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز دانش‌آموزان مستعد این رشته ورزشی را در مدارس سطح شهرستان شناسایی و افراد توانا و مستعد را برای فراگیری آموزش‌های لازم جذب می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون سرمایه‌گذاری خوبی روی این رشته ورزشی در شهرستان مهریز صورت نگرفته و طی یک سال گذشته شاهد رشد و پیشرفت تنیس بازان شهرستان مهریز هستیم به طوری که هم اکنون نونهالان و نوجوانان ما در مسابقات استانی و کشوری حرف‌های زیادی را برای گفتن دارند.

رئیس هیئت تنیس روی میز مهریز خاطرنشان کرد: به طور حتم فعالیت در این رشته ورزشی در رده سنی پایه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظرمان همراهی کند و زمینه را برای تشکیل یک تیم ملی قدرتمند و با کیفیت فنی بسیار بالا فراهم کند.

زارع ضمن قدردانی از رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز برای بها دادن به این رشته ورزشی گفت: نونهالان، نوجوانان و جوانانی که به این رشته ورزشی علاقه‌مندند می‌توانند روزهای زوج به کانون ورزشی معلم واقع در بلوار امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

مدرس فدراسیون و عضو کمیته مربیان تنیس روی میز کشور نیز طی بازدید و کیفیت سنجی این دوره در مهریز گفت: طرح استعدیابی که در رشته ورزشی تنیس روی میز مهریز اجرا شده می‌تواند آینده این رشته ورزشی را تضمین کند.

اصغر امیریان که عضو کمیته مربیان تنیس روی میز کشور و دبیر هیئت تنیس روی میز استان یزد نیز به شمار می‌رود، افزود: آموزش این رشته‌ ورزشی به دانش‌ آموزان نیاز به اعتبارات و امکانات زیادی ندارد و با تخصیص اعتبارات کم می‌‌توان بهترین امکانات این رشته‌ ورزشی را فراهم کرد.

انتهای پیام/90005/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول