اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شمیرانات تشریح کرد

فرجام دخالت اعراب سازش‏کار در سوریه / رسوایی بین‏المللی در انتظار غرب

خبرگزاری فارس: امام جمعه شمیرانات با بیان اینکه فرجام دخالت ارتجاع عرب در سوریه ناکامی است، رسوایی بین‏المللی دیگری را نیز در انتظار غرب دانست.

فرجام دخالت اعراب سازش‏کار در سوریه / رسوایی بین‏المللی در انتظار غرب

حجت‏الاسلام محسن دعاگو امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سوریه یکی از جبهه‏های حساس و اصلی مقاومت اسلامی است.

وی ادامه داد: نقش کلیدی این کشور در تدارک انقلاب فلسطین، مقاومت لبنان و خطرسازی برای رژیم صهیونیستی و حامیان شرقی و غربی‏اش، سوریه را محور توطئه‏های جبهه جهانی صهیونیسم قرار داده است.

دعاگو اضافه کرد: اگر جریان ارتجاع و استکبار بتواند سوریه را از ساختار مقاومت علیه صهیونیسم خارج کند، قطعاً لبنان، فلسطین، ایران و عراق هدف‏های بعدی توطئه‏گران است.

امام جمعه شمیرانات افزود: مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی مرزهای درگیری‏اش را به فلسطین اشغالی رساند و با حمایت همه‏جانبه از پایداری، پیروزی انقلاب فلسطین را رقم زد و گنبد آهنین مورد ادعایی اشغالگران قدس را با تمسخر افکار عمومی جامعه جهانی رو به‏رو ساخت.

وی ادامه داد: ادامه درگیری‏ها در سوریه به نفع آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب نیست و نتیجه پایداری سوریه و دیگر اعضای مقاومت، شکست توطئه‏ها، فتنه‏ها و پیروزی جبهه پایداری برابر استکبار غرب و رژیم صهیونیستی است.

گروه جعلی «دوستان سوریه»؛ دوست صهیونیسم، دشمن مقاومت

امام جمعه شمیرانات، گروه جعلی «دوستان سوریه» را دوستان آمریکا و صهیونیسم و دشمنان جریان مقاومت و مردم این کشور خواند.

دعاگو تصریح کرد: سران برخی کشورهای عربی عضو آن تشکل، بی‏شک دوستان حقیقی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی اضافه کرد: آنها به دلیل اتخاذ مواضع و عملکرد صهیونیسم‏گرایانه خود به واقع دوست و شریک اشغالگران قدس قلمداد می‏شوند و ادعای دوستی‏شان با ملت سوریه دروغ‏پردازی و عنوانی جعلی است.

امام جمعه شمیرانات افزود: ملت مسلمان سوریه از صهیونیست‏ها و سیاست‏مداران صهیونیست بیزارند و هرگز عاشقان و نوکران این غده سرطانی را به عنوان دوست خود برنمی‏گزینند.

دعاگو ادامه داد: غربی‏ها در قالب توطئه جهانی‏سازی، برای جهان اسلام طرح و برنامه‏های خطرناک و شومی در نظر دارند.

وی اضافه کرد: آنها در اندیشه نابودی اسلام، عزت، اقتدار و اعتبار مسلمانان برای تحقق جهانی‏سازی و تسلط بلامنازعشان بر جامعه جهانی هستند.

اسلام؛ بزرگ‏ترین مانع طرح «جهانی‏سازی» غرب

امام جمعه شمیرانات افزود: در حال حاضر، غربی‏ها مقاومت اسلامی را در سراسر جهان به عنوان بزرگ‏ترین دشمن و مانع توطئه‏هایشان می‏شناسند.

دعاگو تصریح کرد: از این رو، دشمن در خصوص لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و ایران و همچنین نجات رژیم صهیونیستی از تهاجم نابودساز مقاومت اسلامی، برنامه‏های راهبردی و فتنه‏انگیزانه‏ای در پیش گرفته‏ است.

وی درباره شبهه‏پراکنی‏های اخیر استکبار در خصوص احتمال استفاده ارتش مردمی سوریه از صلاح شیمیایی علیه تروریست‏ها گفت: دولت سوریه سابقه استفاده از سلاح شیمیایی ندارد.

امام جمعه شمیرانات افزود: از سویی دیگر، این ارتش برای مبارزه با تروریست‏های مزدور و مسلح به استفاده از سلاح شیمیایی نیازی ندارد؛ چراکه جبهه جهانی تروریسم ساخته و پرداخته آمریکا با کمک ارتجاع عرب در سوریه پایگاه اجتماعی مطمئن، ماندگار و قابل اتکایی ندارد.

دعاگو ادامه داد: بی‏شک فرجام دخالت آمریکا، اروپا و ارتجاع عرب در سوریه چیزی جز ناکامی سیاسی، رسوایی بین‏المللی و تحمیل فشارهای اقتصادی بیشتر و گسترده‏تر بر کشورهای غربی و جبهه حامی رژیم صهیونیستی نیست.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول