اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب روستایی سربیشه خبر داد

تصویب 15 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی سربیشه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه از مصوب شدن مبلغ 15 میلیارد و 330 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تصویب 15 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی سربیشه

صادق فریور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه شهرستان سربیشه دارای 9 هزار و 309 مشترک آب روستایی است، اظهار داشت: از این تعداد 8 هزار و 777 مشترک مسکونی، 378 مشترک عمومی اداری، 131 مشترک تجاری صنعتی و 23 مشترک آزاد هستند.

وی اعتبارات مصوب برای پروژه‌های آبرسانی روستایی شهرستان در سال جاری را مبلغی معادل 15 میلیارد و 330 میلیون ریال دانست و افزود: این اعتبارات شامل 6 میلیارد و 30 میلیون ریال اعتبار تملک و دارایی‌ها و مبلغ 9 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار ماده 10 و 12 است.

* در دست اقدام بودن 9 پروژه آبرسانی روستایی در سربیشه

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه تصریح کرد: تاکنون به طور متوسط 18 درصد از این اعتبارات اختصاص یافته است.

فریور با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد 9 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان سربیشه در دست اقدام است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی روستایی این شهرستان تاکنون 95 درصد است.

* اجرای دو پروژه نگهداری و مدیریت مصرف آب روستایی در سربیشه

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌های عملیاتی شامل 13 کیلومتر لوله‌گذاری، یک باب ایستگاه پمپاژ، نصب یک پست برق، 60 متر مکعب مخزن، 12 متر مربع موتورخانه و 300 متر فنس‌کشی انجام می‌شود.

فریور یادآور شد: شش پروژه آبرسانی در دست اقدام با اعتبار 11 میلیارد و 730 میلیون ریال اعتبار سبب تامین آب شرب آشامیدنی سالم برای یک‌هزار خانوار روستایی سربیشه می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد دو پروژه شامل نگهداری و مدیریت مصرف است، اذعان داشت: اجرای این دو پروژه اعتباری معادل 2 میلیارد و 400 میلیون ریال را طلب می‌کند و این پروژه‌ها همه شبکه‌های زیر پوشش شهرستان را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/690014/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول