اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل شرکت آبفار خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای زیدر سربیشه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای زیدر شهرستان سربیشه خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای زیدر سربیشه
علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به بازدید رئیس جمهور در سفر چهارم هیئت دولت به روستای زیدر سربیشه اظهار داشت: یکی از مشکلات این روستا نبود آب آشامیدنی مناسب بوده که دو روز بعد از سفر چهارم هیئت دولت با حضور استاندار در این روستا جلسه‌ای تشکیل شد.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد آب‌ و فاضلاب روستایی تا پایان سال جاری مشکل آب روستاهای زیدر، جیک و حسین‌آباد را برطرف کند.
مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: انتخاب پیمانکار این پروژه تمام شده و حداکثر ظرف چند روز آینده پیمانکار موظف است کارگاه خود را در آن جا فعال کند که تاکنون مقداری از لوله‌های آبرسانی این پروژه خریداری شده است.
بسکابادی اظهار داشت: امید است پیمانکار پروژه تا دهه فجر مشکل آب روستای جیک و حسین‌آباد را مرتفع و روستای زیدر را در اوایل سال 91 به اتمام برساند.
وی با اشاره به مشکل آب روستای شیخ‌آباد از توابع بخش خوسف اذعان داشت: در سال جاری مجتمع آبرسانی آرک و بیناباد در این منطقه از جمله شیخ‌آباد تعریف کرده‌ایم که از محل تبصره 180 قانون برنامه پنجم توسعه مبلغ خوبی از جمله 14 میلیارد تومان برای خراسان جنوبی اختصاص داده‌ شده است.
مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از ابلاغ و اختصاص 14 میلیون تومان خبر داد و گفت: هنوز این مبلغ به خزانه شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی واریز نشده که از این مبلغ حفر و تجهیز چاه مجتمع آرک و بیناباد در دستور کار سال 90 قرار دارد که مشکل آب روستای شیخ‌آباد را هم شامل می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: در ماده 180 برنامه پنجم توسعه قید شده است ضرایبی را که از متوسط کشوری متوسط  پایین تر هستند باید به متوسط کشوری برسانیم.
بسکابادی با بیان اینکه ضریب بهره‌وری در شبکه‌های آب روستایی خراسان جنوبی 67 درصد است، تصریح کرد: این میزان در کشور 76 درصد است که خراسان جنوبی 9 درصد از متوسط کشوری پایین‌تر است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول