اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بستک:

مسابقات فرهنگی هنری اعتلای فکری دانش‌آموزان را در پی دارد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: مسابقات فرهنگی هنری در رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش‌آموزان تأثیرات بسزایی دارد.

مسابقات فرهنگی هنری اعتلای فکری دانش‌آموزان را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، سید ابوالفضل سجادی ظهر امروز در نشستی که با حضور کارشناسان، مربیان و معاونان پرورشی مدارس برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیت‌های تربیتی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم‌تر با هدایت و نظارت کارشناسی امور فرهنگی و مشاوره طرح‌ریزی و اجرایی می‌شود.

وی شناخت، رشد و پرورش هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه‌های دانش آموزان و همچنین پرورش روحیه مشارکت جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی بین دانش آموزان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت را از جمله اهداف این گونه مسابقات دانست.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک افزود: ایجاد زمینه‌های دوستی در بین دانش آموزان، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون و تعهد سیاسی و اجتماعی به منظور توسعه علوم، فنون و مهارت‌های فردی نیز از جمله اهداف دیگری است که برای مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان می‌توان در نظر گرفت.

سجادی در ادامه با بیان اینکه نظام آموزش و پرورش در هر جامعه اساس پیشرفت و تأمین کننده عوامل مربوط به حفظ ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی است گفت: یکی از عناصر اصلی تشکل متشکله نظام آموزش و پرورش که نظام انسان ساز بوده و پیوسته با تربیت و آماده سازی در واقع تغذیه کننده این امر حیاتی است برنامه‌ریزی و ایجاد شاخص‌های اندازه‌گیری بهبود کیفیت است که در واقع خون تازه‌ای در شریان نظام فرهنگی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک در پایان راهبرد تلاش برای مقابله با روزمرگی و تحلیل و ارزیابی شخص از خود، برقراری ارتباط مؤثر، هویت فردی با فطریت خداجویی از طریق زیباشناسی را نتیجه حاصل از حضور دانش‌آموزان و استقبال آنان از این گونه مسابقات عنوان کرد.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول